eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakosc obslugi w polskich portalach › Re: jakosc obslugi w polskich portalach
  • Data: 2004-08-10 23:44:10
    Temat: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
    Od: "Grzegorz Ogrodnik" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    posiadam konto w o2.

    Od ponad miesiąca Antyspam przepuszcza połowę spamu (głównie ofert sprzedazy
    leków)
    Od dwóch tygodni własciwie nie dzoała, spam przychodzi dalej do skrzynki
    głównej, a katalog antyspam się nie zapełnia.
    Zgłosiłem ten fakt do serwisu, odpowiedx po 3 dniach" konto zgłoszone do
    naprawy".
    Do dziś (po prawie 2 tygodniach) ciagle sa problemy.

    Na jakieś 4 dni przed zwiększeniem konta z 20 do 250 MB cała zawartosc
    folderu antyspam została przeniesiona do głównej skrzynki, straciłem trochę
    czasu na kasowanie tego śmietnika.

    W Antyspamie brakije mi mozlwiości definiowania własnych filtórw wiadomości
    (od razu poleciałby wszystkie viagry, xanaxy, prozaci, paracodiny i inne)

    Kolejny zgrzyt: od 3 tygodni ni mogę pobierać maili przy pomocy The Bat'a,
    skonfigurowałem go zgodnie z instrukcją na stronie tlen.pl i nic.

    Z zalet : mało reklam



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: