eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakosc obslugi w polskich portalach › Re: jakosc obslugi w polskich portalach
  • Data: 2004-08-11 07:36:36
    Temat: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
    Od: Lukasz Spaleniak <spalek@_nospam_ptssa.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 10 Aug 2004 21:29:01 +0000 (UTC)
    Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> wrote:

    > On 10 Aug 2004 19:49:56 GMT I had a dream that tenesu
    > <t...@n...net> wrote:
    > > z zupelnej ciekawosci chcialbym prosic o opinie na temat jakosci
    > > obslugi bezplatnych kont pocztowych w portalach takich jak Onet,
    > > Interia, Gazeta, WP, O2, inne? czy ignorowanie zgloszen potrzeb i
    > > problemow uzytkownika to polska regula, czy wyjatek?
    >
    > Reguła. Jakbyś miał milion marudzących klientów, to też byś tak robił
    > :)

    Taaak... wiemy o co chodzi ;)

    "- nie moge odebrac poczty
    [ ... po zadaniu kilku pytan szczegolowych ...]
    - a ma Pan w ogole polaczenie z internetem ?
    - nie, a po co ?"

    Czasami nie dziwie sie, ze BOK'i nie odpowiadaja.

    --
    spalek <at> ptssa,pl
    GCM dpu s: a--- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+ K- w O- M V-
    PGP t--- 5 X+ R- tv-- b DI- D- G e-- h! r y+

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: