    From: |<ońrad <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.www,pl.comp.lang.php
    Subject: jakis system CRM dla twórcy/opiekuna stron?
    Date: Fri, 23 Oct 2009 20:51:59 +0000 (UTC)

    witam

    Kurcze :) Nie spodziewalem sie, ze praca jako freelancer/webdeveloper
    zacznie mnie kiedykolwiek przerastac, ale chyba wlasnie zaczyna sie to
    dziac :)

    Obecnie mam kilka osob, ktorym mniej lub bardziej tworze strony, do tego
    dochodza osoby, ktorych strony juz dzialaja, a raz na jakis czas trzeba
    na nich cos zmienic. Zaczynam sie w tym gubic. No moze jeszcze nie
    gubic, ale jak tak pojdzie dalej, na pewno zaczne nawalac.

    Czy jest jakis system CRM sprawdzajacy sie do zastosowan typu opieka,
    administracja nad strona? Przyznam, ze najpierw myslalem o uzyciu po
    prostu bugzilli, ale dla klienta moze okazac sie zbyt skomplikowana.

    Czego potrzebuje?
    - klient wypelnia ticket. okresla co trzeba zrobic ('panie konradzie,
    prosze wrzucic ten bannerek na strone glowna')
    - dolacza ewentualne pliki (banerki, zrzuty ekranu)
    - ustawia priorytet (na teraz, moze poczekac, strona sie wysypala wiec na
    wczoraj!)
    - a potem calosc sledzi nasza wymiane uwag, plikow...

    Ja sie loguje raz na jakis czas i sprawdzam ile zadan na mnie czeka i
    gdzie juz przekroczylem deadliny :) Oczywiscie tez na maila ja jak i
    klient dostajemy info o aktualizacjach pozycji w tickecie. Klienci nie
    widza sie w systemie nawzajem

    jest cos takiego darmowego i bardzo prostego w uzyciu dla klienta?

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';