  • 11. Data: 2011-03-20 22:22:11
    Temat: Re: jakie zabezpieczenia przeciwkradziezowe
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-20 19:55, Tomasz Pyra pisze:

    > W samochodzie z przednim napędem (i co za tym idzie poprzecznie
    > położonym samochodem ze skrzynią biegów obok silnika) to jest dla
    > złodzieja 15 sekund nim odjedzie.

    Ale da radę zrobić to nie kładąc się pod samochodem i nie podnosząc maski?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 12. Data: 2011-03-21 00:50:17
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-03-20 20:07, Tomasz Pyra wrote:

    > Nie chciałbym robić instruktarzu.
    >
    > Ale zajrzyj pod maskę przednionapędowego samochodu, kolega niech w tym
    > czasie przełącza dźwignią biegi, to sam wymyślisz :)

    nie w każdym aucie przednionapędowym się tak da dodaj...

  • 13. Data: 2011-03-21 01:01:09
    Od: drummer <d...@o...pl>

    > Skuteczny wydaje się być elektrozawór gdzieś schowany na przewodach
    > paliwowych i do niego ukryty wyłącznik, a najlepiej sterowany za pomocą
    > układu immobilisera z czujnikiem indukcyjnym (czyli przed uruchomieniem
    > samochodu musisz przyłożyć jakiś breloczek do wybranego miejsca gdzieś w
    > samochodzie gdzie jest czytnik).

    czy ktos to seryjnie instaluje czy tez trzeba to samemu opracowac i
    zainstalowac ?

  • 14. Data: 2011-03-21 17:20:57
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "drummer" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > moze zatem warto zrobic cos jeszcze ? blokada na kierownice
    blokada na kierownicę nie jest absolutnie żadnym zabezpieczeniem. Jest
    najprostsza i najłatwiejsza do obejścia. Zdjęcie tej blokady zajmuje 2
    sekundy.

    Skutecznym, ale stosunkowo mało wygodnym zabezpieczeniem jest zamykana
    klamra - tzw "nożyce" zakładane na pedały samochodu uniemożliwiajace
    naciskanie pedałów.
    --
    Jackare

  • 15. Data: 2011-03-21 19:07:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-20 22:22, Grejon pisze:

    > Ale da radę zrobić to nie kładąc się pod samochodem i nie podnosząc maski?

    Maskę trzeba podnieść.

  • 16. Data: 2011-03-21 19:10:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-21 00:50, Olo pisze:

    > nie w każdym aucie przednionapędowym się tak da dodaj...

    No nie widziałem wszystkich samochodów przedninapędowych świata.
    Ale takie ze szczególnie zabudowaną przestrzenią nad skrzynią biegów
    jakoś mi się nie przypominają.