  • 1. Data: 2011-03-20 12:14:00
    Temat: jakie zabezpieczenia przeciwkradziezowe
    Od: drummer <d...@o...pl>

    mam alarm i immobilizer w aucie. tak sie zastanawiam,
    czy nie przydaloby sie jakies trzecie zabezpieczenie.
    Alarm mozna pewnie miedzy bajki wlozyc, bo przestepcy
    doskonale wiedza jakie alarmy sa wkladane do jakich aut
    i wiedza jak sobie z tym radzic. Immobilizery tez nie
    stanowia wiekszego problemu, a poza tym nie zawsze
    pamieta sie, zeby wlaczyc ...

    moze zatem warto zrobic cos jeszcze ? blokada na kierownice
    - rzadko sie to widuje - kilka lat temu bylo bardziej
    popularne ... troche bym sie bal zniszczyc skore kierownicy
    i nie jest to zbyt wygodne ... najlepszym rozwiazaniem
    wydaje sie bearlock ... dwukrotnie zakladalem w warszawie
    bearlocka w roznych miejscach i za kazdym razem jakosc
    wykonania tej uslugi budzila watpliwosci ...

    czy sa jakies inne sprawdzone metody antykradziezowe do
    aut, ktore nie sa z najwyzszego segmentu jak lexusy
    albo porsche ;-)

  • 2. Data: 2011-03-20 12:38:52
    Temat: Re: jakie zabezpieczenia przeciwkradziezowe
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-03-20 12:14, drummer pisze:

    > czy sa jakies inne sprawdzone metody antykradziezowe do
    > aut, ktore nie sa z najwyzszego segmentu jak lexusy
    > albo porsche ;-)

    Są. Najlepsze i najskuteczniejsze są własnego wykonania i pomysłu.
    (Nieraz bardzo proste) Wszystkie inne złodzieje znają mniej lub
    bardziej, no chyba że włamuje Ci się ktoś po szkole Gangu Olsena:)
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2011-03-20 14:07:25
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Olo pisze:

    > Są. Najlepsze i najskuteczniejsze są własnego wykonania i pomysłu.
    > (Nieraz bardzo proste) Wszystkie inne złodzieje znają mniej lub
    > bardziej, no chyba że włamuje Ci się ktoś po szkole Gangu Olsena:)
    było wałkowane pincet razy. im mniej standardowe - tym trudniejsze od
    złamania. ja na przykład zabierałem ze sobą kierownice.
    Tobie polecam zrobić układ odcinający dopływ paliwa po parunastu
    sekundach. ma to działać tak, ze auto "ruszy" ale daleko nie zajedzie.
    taki "zatrzymany w akcji" samochód napewno prędzej zainteresuje kogoś w
    nocy, niż złodziej grzecznie krążący wokół pojazdu pawidłowo zaparkowanego

    ToMasz

  • 4. Data: 2011-03-20 18:44:26
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    ToMasz napisal:

    > ja na przykład zabierałem ze sobą kierownice.

    W zamian wstawiałeś taką z tektury? :P

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 5. Data: 2011-03-20 18:59:56
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 20/03/2011 11:14, drummer wrote:

    > czy sa jakies inne sprawdzone metody antykradziezowe do
    > aut, ktore nie sa z najwyzszego segmentu jak lexusy
    > albo porsche ;-)

    Są, AC. ;)

    Kamil

  • 6. Data: 2011-03-20 19:17:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Mar 2011 17:59:56 +0000, Kamil wrote:

    >Są, AC. ;)

    TU samopomoc pare lat temu "Mercedesow, Passatow i Lexusow nie
    ubezpieczamy" :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-03-20 19:55:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]

    > popularne ... troche bym sie bal zniszczyc skore kierownicy
    > i nie jest to zbyt wygodne ... najlepszym rozwiazaniem

    W samochodzie z przednim napędem (i co za tym idzie poprzecznie
    położonym samochodem ze skrzynią biegów obok silnika) to jest dla
    złodzieja 15 sekund nim odjedzie.

    To zabezpieczenie jest skuteczne w samochodach które mają silnik
    położony wzdłużnie i skrzynię biegów bezpośrednio pod lewarkiem zmiany
    biegów (czyli samochody z tylnym napędem i niektóre 4x4).

    > czy sa jakies inne sprawdzone metody antykradziezowe do
    > aut, ktore nie sa z najwyzszego segmentu jak lexusy
    > albo porsche ;-)

    Skuteczny wydaje się być elektrozawór gdzieś schowany na przewodach
    paliwowych i do niego ukryty wyłącznik, a najlepiej sterowany za pomocą
    układu immobilisera z czujnikiem indukcyjnym (czyli przed uruchomieniem
    samochodu musisz przyłożyć jakiś breloczek do wybranego miejsca gdzieś w
    samochodzie gdzie jest czytnik).

  • 8. Data: 2011-03-20 20:03:10
    Od: "lukasz" <1...@c...pl>

    bearlock ...

    > W samochodzie z przednim napędem (i co za tym idzie poprzecznie położonym
    > samochodem ze skrzynią biegów obok silnika) to jest dla złodzieja 15
    > sekund nim odjedzie.

    opisz metodę

  • 9. Data: 2011-03-20 20:07:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-20 20:03, lukasz pisze:
    > bearlock ...

    > opisz metodę

    Nie chciałbym robić instruktarzu.

    Ale zajrzyj pod maskę przednionapędowego samochodu, kolega niech w tym
    czasie przełącza dźwignią biegi, to sam wymyślisz :)

  • 10. Data: 2011-03-20 20:28:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-20 19:55, Tomasz Pyra pisze:

    > poprzecznie położonym samochodem

    Chodziło oczywiście o poprzecznie położony silnik :)