  • 1. Data: 2009-07-30 19:53:46
    Temat: jakie korzyści z WiFi
    Od: zbigniew <z...@g...com>

    Jestem laikiem stąd moje pytanie.
    Jakie korzyści są z posiadanie telefonu z funkcja WIFI.
    Czy mozna korzytać z darmowych sieci w miastach? czy mogę korzystac z
    przegladarki internetowej jeżeli w domu mam sieć wLan?
    Zbigniew

  • 2. Data: 2009-07-30 19:58:52
    Temat: Re: jakie korzyści z WiFi
    Od: "news.onet.pl" <d...@p...onet.pl>

    Jakie korzyści są z posiadanie telefonu z funkcja WIFI.
    Czy mozna korzytać z darmowych sieci w miastach? czy mogę korzystac z
    przegladarki internetowej jeżeli w domu mam sieć wLan?
    Zbigniew

    Dokladnie te co wymieniles - oprocz tego.. szybsze i darmowe pobieranie
    programow z sieci na komorke i bardzo wazna funkcja dla osob, ktore czesto
    podrozuja. dzieki wifi mozesz bezplatnie rozmawiac przez skype lub voipa nie
    zalezenie od miejsca w ktorym sie znajdujesz..
    --
    NEOMOBI

  • 3. Data: 2009-07-30 20:23:37
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    news.onet.pl pisze:

> [...]
    > czesto podrozuja. dzieki wifi mozesz bezplatnie rozmawiac przez skype
    > lub voipa nie zalezenie od miejsca w ktorym sie znajdujesz..

    Ze względu na niesamowitą prądożerność IMO można ją (wifi) traktować
    jako bajer, w normalnym użytkowaniu raczej irytujące.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2009-07-30 20:28:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Jul 2009 21:58:52 +0200, news.onet.pl wrote:
> [...]
    >podrozuja. dzieki wifi mozesz bezplatnie rozmawiac przez skype lub voipa nie
    >zalezenie od miejsca w ktorym sie znajdujesz..

    Pod warunkiem ze trafisz na dostepna siec.

    A jak wreszcie zaczna egzekwowac dyrektywe unijna, to publicznie
    dostepne sieci sie skoncza..

    J.

  • 5. Data: 2009-07-30 20:35:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 22:28:35 +0200, J.F. napisał(a):

    > Pod warunkiem ze trafisz na dostepna siec.

    W zasadzie od grudnia korzystanie z niezabezpieczonej sieci wifi, której
    administrator po prostu zaniedbał jej zahasłowania, jest karalne.

    > A jak wreszcie zaczna egzekwowac dyrektywe unijna, to publicznie
    > dostepne sieci sie skoncza..

    Hmm a która to? Bo nie słyszałem, a raczej w całej Europie otwarte
    hotspoty mają się nieźle.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-07-30 21:10:16
    Temat: Re: jakie korzyoeci z WiFi
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Olgierd pisze:

    > W zasadzie od grudnia korzystanie z niezabezpieczonej sieci wifi, której
    > administrator po prostu zaniedbał jej zahasłowania, jest karalne.

    A skąd ktoś niby na ulicy będzie wiedział, że to zaniedbanie
    administratora a nie free hotspot?

  • 7. Data: 2009-07-30 21:10:18
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Ze względu na niesamowitą prądożerność IMO można ją (wifi) traktować jako
    > bajer, w normalnym użytkowaniu raczej irytujące.

    no nie wiem - u mnie E51 z wifi trzyma ze 3 dni - po 3 dniach sie nie irytuje ;)

  • 8. Data: 2009-07-30 22:57:25
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    zbigniew pisze:
> [...]
    > Czy mozna korzytać z darmowych sieci w miastach? czy mogę korzystac z
    > przegladarki internetowej jeżeli w domu mam sieć wLan?

    Jak wyłączę komputer i leżę na łóżku nie chce mi się ruszyć i sprawdzam
    pocztę czy inne allegro przez telefon. Czasami jestem na tyle leniwy, że
    po prostu nie chce mi się zwalić z łóżka i włączyć komputer.

    ALex

  • 9. Data: 2009-07-30 23:34:12
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski) pisze:

    > Jak wyłączę komputer i leżę na łóżku nie chce mi się ruszyć i sprawdzam
    > pocztę czy inne allegro przez telefon. Czasami jestem na tyle leniwy, że
    > po prostu nie chce mi się zwalić z łóżka i włączyć komputer.

    Dokładnie :) ja np sprawdzam pogodę, program tv, coś tam w wiki, jakieś
    telefony i namiary do firm, no i oczywiście nie ma to jak uprzyjemnić
    sobie czas siedząc na tronie.
    Generalnie zawsze fon trzymamy w kieszeni lub pobliżu.
    Taka segmentacja i wygoda, nie chce się siedzieć przy biurku i przed
    stacjonarnym to się leży i kładzie laptopa na brzuchu, gdy za ciężko i
    za duży trud aby sobie go przynieść i umieścić to się wyciąga rękę i
    bierze telefon :)

  • 10. Data: 2009-07-31 06:23:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 30.07.09 23:10, Piotr M pisze:

    > A skąd ktoś niby na ulicy będzie wiedział, że to zaniedbanie
    > administratora a nie free hotspot?

    Bo powinien zadbać o to, by się dowiedzieć od właściciela, jaki jest
    status jego sieci.
    Jeśli nie wiesz - nie korzystasz.
    Proste.

    --