  • 1. Data: 2009-07-30 19:01:38
    Temat: na prezent
    Od: Romek <r...@l...pl>

    Co sądzicie o Noki 6303, chciałem żonie kupić na prezent, ale słabo się
    orientuje w tych nowościach.
    Sprawdza czasem pocztę i sporadycznie korzysta z przeglądarki.
    Czy w podobnej cenie kupię coś lepszego, chodzi tylko o Nokię

    Dzięki za wszystkie sugestie
    r.

  • 2. Data: 2009-07-31 18:32:10
    Temat: Re: na prezent
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Romek" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Czy w podobnej cenie kupię coś lepszego, chodzi tylko o Nokię

    Wszystko jest lepsze od Nokii :)

    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2009-07-31 18:42:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 20:32:10 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

    > Wszystko jest lepsze od Nokii :)

    to podrzuć zamiennik dla Nokii E71. Ma mieć klawiaturę qwerty na wierzchu,
    realnie bez problemu wytrzymać 3 doby z transmisją danych i sporą ilością
    rozmów, mieć wszystkie interfejsy (BT, WLAN, dobrze żeby GPS..) i metalową
    obudowę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Chinski inzynier popelnil samobojstwo po tym gdy zgubil jeden z 16

  • 4. Data: 2009-07-31 19:28:13
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Wszystko jest lepsze od Nokii :)

    może tańsze, nie lepsze.

  • 5. Data: 2009-08-01 06:42:20
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    BearBag pisze:

    > może tańsze, nie lepsze.

    Dokladnie. Ja mam nokie 3110c i laduje raz na 5 dni, poza tym zaliczyla
    kilka razy podloge, mocno jest porysana ale od dwoch lat nic sie z nia
    nie dzieje. Mialem tez inne telefony ale wytrzymywaly gora pol roku u mnie.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=