eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektronikijakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
    Date: Tue, 18 Jun 2013 21:53:01 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki

    witam

    szukam auta. kombi, raczej diesel, może być benzyna z gazem. Nie musi
    być super dynamiczne, ale musi być oszczędne, i tanie. nie starsze niż
    10 lat. Xsara picasso ma jeszcze fajne silniki diesla, ale strasznie
    wysoka, wcale nie taka długa. peugeot 307 - dość drogi - pada
    elektronika. Ople? Podobno w nich najlepiej sprawują się silniki..Fiata.
    ale bardziej by mi pasowała vectra niż astra. We fiatach umiera wszystko
    poza silnikiem (patrz stilo). Ford? nic nie wiem na ten temat, podobno
    też awaryjna elektornika...
    Świadom jestem faktu, że auta się psują. Tym bardziej takie które mają
    10 lat. Ale w moim mózgu ciągle panuje przeświadczenie, że największą
    katastrofą jest zatarcie silnika. Tylko że ostatnie lata dowodzą że to
    mylne przeświadczenie. naprawa turbo ze zmienną geometrią jest droższa
    niż używany silnik. wymiana sprzęgła z dwumasa i resztą inwertaza jest
    droższa niż silnik z rozbitka...
    Poradźcie prosze jakieś auto(kombi) które pali 6 ropy albo 9 gazu i nie
    kosztuje fortuny?
    ToMasz

    Ps oktawia, astra, odpada - za wąska w środku - 3 foteliki się nie
    mieszczą. w partnerze/berlingo - ok15 cm więcej miejsca! Ale te ostatnie
    zajechane w firmach....