eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki › Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
  • Data: 2013-06-18 22:15:56
    Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 18 Jun 2013 21:53:01 +0200, ToMasz napisał(a):

    > może być benzyna z gazem. Nie musi
    > być super dynamiczne, ale musi być oszczędne, i tanie. nie starsze niż
    > 10 lat. (...)Ford? nic nie wiem na ten temat, podobno
    > też awaryjna elektornika...

    Gdyby nie ograniczenie wieku, polecalbym Mondeo mk2. Mam od lat i wiem co
    mowie.

    - silnik 1.8 ma 115 koni i jest bardzo zwawy w tym samochodzie
    - dobrze znosi LPG
    - z instalacja II gen. pali ok. 12 l LPG, z sekwencyjna 10
    - zero problemow z elektronika
    - zero problemow z silnikiem
    - czesci tanie jak barszcz
    - wygodny, pakowny
    - naprawde dobrze sie prowadzi

    Wady: lubi go rdza, trzeba znalezc zadbany egzemplarz i dbac.

    Jesli nie przeskoczysz granicy 10 lat, szukaj benzynowego mk3 kombi.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio