  • 1. Data: 2010-01-11 15:56:03
    Temat: jakie auto, co duzo pali?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Potrzebuje kupic auto, które bardzo dużo pali i ma duzy zbiornik
    paliwa (nimum 70l), i musi byc niedrogie, wrecz tanie, niekonieczine na
    chodzie.

    mile widziane cos w stylu jakiegos busa amerykanskiego, albo jakis krążownik
    usa?

    moze ktos jakis link poleci z allegro, albo nazwe model auta jakiegos
    amerykanskiego starego grata?

    PS
    bedac w usa w 2000r widziałem od 50usd mozna bylo nabyc taki krązkownik
    pamietam jak znajomi z Czech kupili auto za 100usb cieszyli sie jak dzieci
    :)

    zaglądam pod maskę i własnym oczom nie wiezę 6l silnik :) wielka maska
    pojechali do walmartu wrocii załamani, wlali kilka galonów paliwa i nie byli
    wstanie dojechac bo zabrakło :)
    wyszlo, ze palil jakies 40l na 100km :)

    cos takiego bym potrzebował dziękuje za sugestie

  • 2. Data: 2010-01-11 16:02:24
    Temat: Re: jakie auto, co duzo pali?
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Amir pisze:
> [...]
    > wstanie dojechac bo zabrakło :)
    > wyszlo, ze palil jakies 40l na 100km :)
    >
    > cos takiego bym potrzebował dziękuje za sugestie

    Spytam tylko z czystej ciekawości po co ci taki potworek ?
    na alledrogo masę tego jest w kategorii "mamerykańskie"

  • 3. Data: 2010-01-11 16:09:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "szymo" <s...@w...pl> wrote in message

    > Spytam tylko z czystej ciekawości po co ci taki potworek ?
    > na alledrogo masę tego jest w kategorii "mamerykańskie"

    Kilometrowke firma wyplaca od pojemnosci silnika, wiec kupujemy taki
    "niekonieczine na chodzie" na rachunki, sami jezdzimy zony polo 1.0, a na
    paliwie z firmy smiga blizsza i dalsza rodzina. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-01-11 16:09:42
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Spytam tylko z czystej ciekawości po co ci taki potworek ?
    > na alledrogo masę tego jest w kategorii "mamerykańskie"

    Nie wypada mi powiedzieć, pewnie co niektórzy się domyslą

    potrzebne mi auto, które dużo pali, nie znam się na autach
    dlatego bardzo mile widziana nazwa albo link do aukcji

    pozdrawiam
    Amir

  • 5. Data: 2010-01-11 16:11:44
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    widze tylko w samochodach kategorie zabytkowe amerykanskie
    czy mozesz podać linka?

  • 6. Data: 2010-01-11 16:21:20
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Amir pisze:
    > Potrzebuje kupic auto, które bardzo dużo pali i ma duzy zbiornik
    > paliwa (nimum 70l), i musi byc niedrogie, wrecz tanie, niekonieczine na
    > chodzie.

    KRAZ z demobilu.

    Jest szansa na 50 litrow na sto na szosie i w zasadzie bez ograniczen w
    terenie.

    KJ

  • 7. Data: 2010-01-11 16:22:16
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-01-11 16:09, kamil pisze:
> [...]
    > "niekonieczine na chodzie" na rachunki, sami jezdzimy zony polo 1.0, a
    > na paliwie z firmy smiga blizsza i dalsza rodzina. ;)

    Ale w kilometrówce są zdaje się tylko 2 progi: <900 cm3 i pow. 2000 cm3.
    Więc wystarczyłby jedynie taki pow. 2 litrów. Np. Żuk benzynowy :)

  • 8. Data: 2010-01-11 16:23:07
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał

    > Potrzebuje kupic auto, które bardzo dużo pali i ma duzy zbiornik
    > paliwa (nimum 70l), i musi byc niedrogie, wrecz tanie, niekonieczine na
    > chodzie.

    To bedzie dobre: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T117288
    6
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2010-01-11 16:41:17
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Ale w kilometrówce są zdaje się tylko 2 progi: <900 cm3 i pow. 2000 cm3.

    http://moto.allegro.pl/item882875050_jeep_cherokee.h
    tml

    taki znalazłem
    ile to ma zbiornik paliwa? moze ktos wie?

  • 10. Data: 2010-01-11 16:42:29
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > To bedzie dobre: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T117288
    6
    > Pozdr

    super, ale za drogi i kat B prawka nie starczy

    realnie do 5k