  • 1. Data: 2010-01-11 11:46:05
    Temat: Stluczka - jak znaleźć
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    Witam.
    Kupiłem samochód po kolizji tyłem. Jak znaleźć ubezpieczalnie sprawcy
    kolizji?
    Poprzedni właściciel twierdzi że żadnej stłuczki nie było - on o niczym nie
    wie.
    Jest to trochę zawiłę - jest sprawa sądowa i dlatego potrzebuję ustalić
    czy te auto miało stłuczkę w kraju czy zostało sprowadzone takie z
    zagranicy.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2010-01-11 11:53:11
    Temat: Re: Stluczka - jak znaleźć
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Darek. pisze:
> [...]
    > kolizji?
    > Poprzedni właściciel twierdzi że żadnej stłuczki nie było - on o niczym nie

    Jak masz dostep do laboratorium CSI to mozesz po resztkach lakieru
    znalezc sprawce. Uzyj GUI w VB zeby znalezc adres IP.

    A tak na powazne, zadzwon na policje i do roznych ubezpieczalni, ale nie
    wiem czy takie dane ktokolwiek Ci poda.

  • 3. Data: 2010-01-11 11:54:33
    Od: yaro <y...@y...pl>

    > Witam.
    > Kupiłem samochód po kolizji tyłem. Jak znaleźć ubezpieczalnie sprawcy
    > kolizji?

    po numerze rejestracyjnym na stronach funduszu gwarancyjnego.
    http://www.ufg.pl

    --
    yaro

  • 4. Data: 2010-01-11 21:33:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Jan 2010 11:54:33 +0100, yaro wrote:

    >po numerze rejestracyjnym na stronach funduszu gwarancyjnego.
    >http://www.ufg.pl

    Hm, komus to zadzialalo ?

    O moich pojazdach "brak danych".

    J.

  • 5. Data: 2010-01-11 22:12:47
    Temat: Re: Stluczka - jak znale?ć
    Od: marjan <k...@g...com>

    J.F. pisze:

    > Hm, komus to zadzialalo ?
    >
    > O moich pojazdach "brak danych".

    Dot. zapytania nr 10-004124-0001 z dnia 11-01-2010.
    Zapytanie
    Cel zapytania: Identyfikacja polisy OC w portalu publicznym
    Treść zapytania: Czy pojazd o numerze rejestracyjnym "RWH0133"
    posiadał ubezpieczenie OC w ruchu krajowym na
    dzień 11-01-2010?
    Pojazd o podanym numerze rejestracyjnym/numerze VIN posiadał
    w podanym dniu następujące ubezpieczenie OC w ruchu krajowym
    1. polisa [numer polisy] wystawiona przez "POLSKIE
    TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A."

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 6. Data: 2010-01-12 08:54:12
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

    W dniu 2010-01-11 21:33, J.F. pisze:

    > Hm, komus to zadzialalo ?
    >
    > O moich pojazdach "brak danych".
    Czyżbyś nie płacił OC ?
    :)
    pozdrawiam
    PJ

  • 7. Data: 2010-01-12 09:49:00
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "Darek." <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kolizji?
    > Poprzedni właściciel twierdzi że żadnej stłuczki nie było - on o niczym

    A jeżeli naprawił to za własną kasę to już nie dojdzxiesz (tak łatwo).
    A jeżeli użyczyl auto na kilka dni? Tak też może być.

  • 8. Data: 2010-01-12 10:19:42
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    J.F. pisze:

    > Hm, komus to zadzialalo ?

    Mi działa. Dostałem mejla z odpowiedzią zgodną z rzeczywistością.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2010-01-12 15:30:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Jurczak" <p...@p...pl> napisał
    > Czyżbyś nie płacił OC ? :)

    Wlasnie chcialem sprawdzic, bo u mnie z tym komedia omylek.
    Chyba niepotrzebnie wpisywalem VIN - na samym numerze dziala.

    No to co - obstawiamy kiedy zaczna przychodzic wezwania do zaplaty
    ? :-)

    J.