  • 1. Data: 2010-01-11 17:37:26
    Temat: Serwis Nissana w Łodzi
    Od: solar <s...@o...pl>

    Gdzie w znajdę jakiś porządny warsztat zajmujący się min. Nissanem?
    Padła mi najprawdopodobniej żarówka w konsolce, w ASO powiedzieli,
    naprawa od 3h do 3 dni, a tak w ogóle, wolałbym nie jechać do ASO.
    Panorama Firm niewiele mówi - jedynie Pogoda na Piłsudskiego, ale on nie
    ma obecnie wolnych mocy przerobowych...

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Niczego nie należy unikać tak, jak stosunków płciowych."

  • 2. Data: 2010-01-11 20:41:48
    Temat: Re: Serwis Nissana w Łodzi
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Sprawdź/upewnij sie na jakimś forum, czy tego nie możesz zrobić sam. W
    toyocie corolli to było 20 min z czego 15 dośc kłopotliwe, ale jak
    najbardziej możliwe znalezienie właściwej śrubki ;-)
    Żarówki wszelkiej maści na BP.
    Doświadczenie - bezcenne ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-01-11 22:22:07
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-11 20:41, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > toyocie corolli to było 20 min z czego 15 dośc kłopotliwe, ale jak
    > najbardziej możliwe znalezienie właściwej śrubki ;-)

    Mam serwisowego manuala i rozebranie konsoli nie wygląda na trudne. Nie
    wiem tylko, co może mnie spotkać, jeśli chodzi o wymianę samego elementu
    świecącego. Może na forum nissana ktoś się odezwie...

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Kiedy już jajogłowi ukradli księżyc, spotkali w drodze powrotnej

  • 4. Data: 2010-01-11 23:01:03
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "solar" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam serwisowego manuala i rozebranie konsoli nie wygląda na trudne. Nie
    > wiem tylko, co może mnie spotkać, jeśli chodzi o wymianę samego elementu
    > świecącego. Może na forum nissana ktoś się odezwie...

    Na 95% coś takiego: http://images.google.pl/images?q=%AFAR%D3WKA%20T5 Na BP
    po 1,7 zł, w sklepie motoryzacyjnym poniżej złotówki.
    Możesz tez kupić na allegro diodę i zmienić kolor podświetlenia (tylko wtedy
    kilka diodek, bo podświetlenie jest zapewne w kilku miejscach). W wypadku
    diód oczywiście znaczenie ma polaryzacja. W celu zmiany koloru podświetlenia
    mozna tez założyć rurkę temokurczliwa na żaróweczkę - zresztą fantazja Ci
    już podpowie. Wielu ludzi zmienia kolor podświetlenia deski, ponieważ
    łatwiej to zrobić niż kolor podświetlenia radia (a w ich opinii kolory się
    gryzą) - lub po prostu fabryczne im się znudziło. Niewykonalne niestety bez
    poważniejszych inwestycji w autach, które mają plastikowe kolorowe
    półprzeźroczyste elementy świecące w zegarach, przyciskach itd. W corolli
    E11 2000 FL jednak żaróweczki ubrane były w plastikowe "kondony", które
    można było wymienić/zdjąć całkiem. W moim poprzednim autku przepalała sie
    notorycznie żaróweczka (T5) podświetlająca przycisk halogenów, zamontowałwm
    w tym miejscu diodę z rezystorkiem i tak świeciła parę lat, aż do sprzedania
    auta.

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2010-01-12 07:26:27
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-11 23:01, Yogi(n) pisze:

> [...]
    > zresztą fantazja Ci już podpowie. Wielu ludzi zmienia kolor
    > podświetlenia deski, ponieważ łatwiej to zrobić niż kolor podświetlenia

    Może niedokładnie napisałem wcześniej - chodzi o jedną z kontrolek koło
    obrotomierza i prędkościomierza - taką, jak np. kontrolka oleju czy ABS.
    Tam też mogą być takie diodki?

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Religia stanowi obrazę dla ludzkiej godności.

  • 6. Data: 2010-01-12 18:37:04
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]

    > Może niedokładnie napisałem wcześniej - chodzi o jedną z kontrolek koło
    > obrotomierza i prędkościomierza - taką, jak np. kontrolka oleju czy ABS.

    Przykro mi, nie mam pojęcia, nigdy mi taka nie zdechła ;-(

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2010-01-12 20:16:19
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-12 18:37, Yogi(n) pisze:

    > Przykro mi, nie mam pojęcia, nigdy mi taka nie zdechła ;-(

    Już - poszedłem na żywioł. :)
    Rozbierając po raz pierwszy, nie znając dokładnie miejsc zatrzasków i
    śrubek, rozebranie, sprawdzenie i znalezienie spalonych diodek (takich,
    jak napisałeś) i złożenie zajęło mi 15 minut. W ASO powiedzieli, że
    wymiana potrwa od 3h do 3 dni i od 120 zł... :)

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    "Najmniej Boga jest w Kościele."
    J. Arangurena

  • 8. Data: 2010-01-12 21:38:46
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]

    > jak napisałeś) i złożenie zajęło mi 15 minut. W ASO powiedzieli, że
    > wymiana potrwa od 3h do 3 dni i od 120 zł... :)

    Ha! Satysfakcja, oszczędność, nowe umiejętności...
    Gratulacje - mała rzecz, a jak cieszy! ;-)
    --
    Yogi(n))