  • 31. Data: 2012-04-25 13:26:12
    Temat: Re: jaki tablet (system) + lokalna kopia danych
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-04-25, o godz. 09:41:06
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > kompek nabazgrał(a):

    > 7" jest za mały i zazwyczaj występuje pod postacią "biedronki" z
    > własnego doświarczenia polecam Galaxy Tab 7300 z matrycą 8.9" albo
    > Sony S z matrycą 9.4" zaleta to profil obudowy i trzyma się go
    > nadzwyczaj wygodnie.

    Galaxy Tab P1000 czyli 7 cali jest w sam raz. Akurat w pionie bardzo
    dobrze trzyma się go w jednej ręce obsługując drugą jak telefon. Większe
    są już za duże. Fajne jest to że ten model jest 3G i co ważne nie jest
    wykastrowany z telefonu. Czyli albo w trybie głośnomówiącym albo po BT
    jest to także pełnoprawny telefon. Większość pozostałych tabletów 3G
    używa tylko do transmisji danych.

    Większe tablety to już obsługa w poziomie bo nie da rady wygodnie
    trzymać je w jednej ręce i klepać/wskazywać drugą. Jak się siedzi to
    nie ma problemu, jak się stoi to już jest to niewygodne.

    Co do Ipada i reszty to warto zwrócić uwagę że iPad ma ekran 3:4 a
    reszt ma zwykle panoramy. iPad to brak flash-a co bywa uciążliwe bo
    wiele stron ma w ten sposób zrobione np. oferty czy biuletyny on-line.

    Zdrówko

  • 32. Data: 2012-04-25 13:27:57
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-04-25, o godz. 10:08:04
    kompek <k...@s...pl> napisał(a):

    > samsung tez ma taki model P-1000 albo P-1010

    Samsung Galaxy Tab P1000 ma rozdzielczość 1024x600.

    Zdrówko

  • 33. Data: 2012-04-25 13:29:07
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    kompek nabazgrał(a):

    > co znaczy "biedronki"?

    http://gruper.pl/x.php/1,19338/Cala-Polska-Trak-tabl
    et-Trak-tPad-7070-wraz-z-przesylka.html

    Tu masz tablet ala "biedronka"

  • 34. Data: 2012-04-25 13:31:49
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> [...]
    > wykastrowany z telefonu. Czyli albo w trybie głośnomówiącym albo po BT
    > jest to także pełnoprawny telefon. Większość pozostałych tabletów 3G

    Tylko tyle że P1000 kosztuje prawie tyle samo co większy i nowocześniejszy
    7300 ...

    > Większe tablety to już obsługa w poziomie bo nie da rady wygodnie
    > trzymać je w jednej ręce i klepać/wskazywać drugą. Jak się siedzi to
    > nie ma problemu, jak się stoi to już jest to niewygodne.

    Akurat ja głównie obsługiwałem w pionie dla tego SONY jest mi poręczniejszy
    .. Samsungi jakieś takie cienkie i śliskie :)

    > Co do Ipada i reszty to warto zwrócić uwagę że iPad ma ekran 3:4 a
    > reszt ma zwykle panoramy. iPad to brak flash-a co bywa uciążliwe bo
    > wiele stron ma w ten sposób zrobione np. oferty czy biuletyny on-line.

    Przykład: kalkulatory składek ubezpieczeniowych ...

  • 35. Data: 2012-04-25 13:39:10
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Galaxy Tab P1000 czyli 7 cali jest w sam raz. Akurat w pionie bardzo

    Zapomniałem że P1000 to stary model który nie ma już chyba żadnego wsparcia
    ze strony Samsunga ...

  • 36. Data: 2012-04-25 14:02:02
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 13:26:12 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> [...]
    > wykastrowany z telefonu. Czyli albo w trybie głośnomówiącym albo po BT
    > jest to także pełnoprawny telefon. Większość pozostałych tabletów 3G

    Kwestia priorytetów - nie jest wykastrowany z telefonu, bo to jest
    przerośnięty telefon. Ma oprogramowanie telefonu i aplikacje telefonu. A
    jak na telefon, to jest olbrzymi hebel - już lepiej kupić Note.

    Sensem tabletu jest to, że aplikacje rozsądnie wykorzystują powierzchnię
    ekranu - a zdecydowana większość androidowych programów tego nie potrafi.
    Jak ma mi pokazywać to samo co na telefonie, to ja już wolę telefon.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 37. Data: 2012-04-25 14:03:44
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 13:39:10 +0200, Chris napisał(a):

    > Zapomniałem że P1000 to stary model który nie ma już chyba żadnego wsparcia
    > ze strony Samsunga ...

    Ot, fachowiec, znów zabłysnął.
    No ale trzeba byc wyrozumiałym, handluje marchewką, to nie można od niego
    wymagać wiedzy. Jakby tak komputeram handlował, to byłoby zupełnie inaczej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 38. Data: 2012-04-25 14:35:08
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-25 09:25, kompek pisze:
> [...]
    >
    > jak jest z androidem (mysle glownie o jakims samsung galaxy tab, ale
    > jeszcze nie wiem ktory - wolalbym 7" bo mniejszy i tanszy, ale nie wiem,

    mam GalaxyTab 7" - dla mnie wystarczajacy.
    Kupowalem kuzynowi GalaxyTab'a 10", wiec tydzien mialem go do dyspozycji
    - jak dla mnie za duzy i wymagal trzymania go w dwoch rekach.

    Ale jak kto woli i jakie ma preferencje :)

    Z dokumentami Office'a pod Androidem nie ma najmniejszego problemu.
    Od lat uzywam pakietu DocumentToGo, a z telefonem otrzymalem
    QuickOffice'a - i tez dziala z natywnymi formatami MS Office.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 39. Data: 2012-04-25 14:37:50
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-25 10:15, atm pisze:

    > Najlepiej przetestuj w np MM. Wg mnie tablet 7" jest jak zaba na
    > rozdrozu. Za duzy na telefon, zbyt maly na normalny tablet.
    > Tak czy siak bedziesz go nosil w torbie a nie w kieszeni wiec wielkosc
    > samego urzadzenia (niekieszeniowosc) nie bedzie juz tak istotna.

    jesli tablet uzywac jako cos mobilnego a nie jak "gazeta w fotelu" lub
    polozony na stole - to IMHO 10" jest za duze by trzymac w jednej rece.

    7" idealnie miesci sie w jednej dloni, wchodzi do kieszeni bojowek lub
    wiekszej kieszeni marynarki (jesli ma byc mobilny i ni lubumy nosic toreb).

    Na rozdrozu to sa telefony z ekranem 5" - za duzy na telefon, za maly na
    tablet :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 40. Data: 2012-04-25 14:41:45
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-25 13:31, Chris pisze:

    > Akurat ja głównie obsługiwałem w pionie dla tego SONY jest mi
    > poręczniejszy ..

    bo soniaka trzyma sie jak ksiazke za grzbiet (zgrubienie)

    > Samsungi jakieś takie cienkie i śliskie :)

    dlatego 7" jest idealny, jesli to ma byc 'mobilny' tablet

    --
    pozdr
    Adam (AL)