  • 61. Data: 2012-04-28 12:51:22
    Temat: Re: jaki tablet (system) + lokalna kopia danych
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 28 Apr 2012 12:46:00 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

    > No niestety tu sie nie moge zgodzic, za maly ekran zebym mogl wygodnie
    > ogladac pulpit zdalnego komputera.
    > Ja do zdalnego zarzadzania miedzy innymi serwerami zdecydowanie wole 7
    > cali. Oczywiscie na 10 calowym jest jeszcze wygodniej, ale latem
    > poruszam sie motocyklem, Tab P1000 w kieszeni, 10 calowy musialbym wozic
    > w torbie :)
    > Tak ze jeszcze raz :

    Jeszcze raz - okulary powiększające + Note będą w sumie mniejsze niż P1000
    i pozwolą zobaczyć więcej. Samo napompowanie pikseli nie powoduje, że
    będziesz widzieć więcej.

    > Czasem musze cos popisac, w tym wypadku umieszczam Taba w pokrowcu z
    > wbudowana klawiatura BT i mam w miare wygodny subnetbook na ktorym moge
    > dosc rozsadnie pisac, przy mniejszym ekranie moje oczy maja problem,
    > przy wiekszym ekranie urzadzenie wraz z klawiatura juz sie robi sporawe
    > jak na moje potrzeby.

    nie wyobrażam sobie wygodnej klawiatury rozmiaru 7", malutkie klawiatury
    wcale nie są istotnie wygodniejsze niż klawiatury ekranowe. Wygodne są
    właśnie do dziesięciocalowych - zobacz choćby Asusa Transformera. To jest
    wygodna klawiatura.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "i zrozumiesz iz BT to takie chodzenie pieszo na drugi koniec miasta po

  • 62. Data: 2012-04-28 12:55:06
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:16l0qu1319jm0$.dlg@lepper.institute.com...

    > jest wygodniejsza niż netbooka

    Niewiele, ale za to funkcjonalnosc sporo mniejsza :)

    > Note + ewentualnie okulary będzie i tak mobilniejszy
    > niż P1000. I jeszcze zadzwonić się da :-)

    Z P1000 tez sie da :)
    On ma nawet mikrofon na takiej wysokosci dluzszego boku ze po
    przylozeniu glosnikow w okolice ucha, mikrofon jest w okolicach ust :)

    > Ale netbook jest wciąż 2-3 razy cięższy i krócej pracuje na baterii (z
    > pewnymi wyjątkami)

    Zgoda, ale natbooka mam i gdyby to tylko bylo problemem nie kupowal bym
    taba.
    Tym bardziej ze dobry Tab jest niestety drozszy od netbooka a
    funkcjonalnosc ma zazwyczaj mniejsza.

    Nemo

  • 63. Data: 2012-04-28 12:59:13
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:1ph6r7ypridq0.dlg@lepper.institute.com...

    > nie wyobrażam sobie wygodnej klawiatury rozmiaru 7", malutkie
    > klawiatury
    > wcale nie są istotnie wygodniejsze niż klawiatury ekranowe.

    Nie pisalem o komforcie, tylko o wzglednej wygodzie :)
    W wiekszosci zastosowan, kiedy moge, zamiast pisac na BT czy ekranowej
    klawiaturze po prostu dyktuje Samsungowi tekst i on nadzpodziewanie
    dobrze daje rade :)

    Nemo

  • 64. Data: 2012-04-29 11:00:05
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-04-25 14:35, AL pisze:

    > mam GalaxyTab 7" - dla mnie wystarczajacy.

    I chyba dla każdego, kto tablet traktuje jako urządzenie mobilne.
    Siódemka to optimum.

  • 65. Data: 2012-04-29 11:05:19
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-04-28 02:08, cpt. Nemo pisze:
    > Oczywiscie nalezy kupowac najlepsze urzadzenie na jakie nas stac i tu
    > bym polecil nawet uzywane z najwyzszej polki niz najnowsza chinska
    > tanioche. Nemo

    Co rozumiesz przez określenie "taniocha"? Lepiej coś z drugiej ręki z
    wysoką rozdzielczością niż nową np. Mantę?

  • 66. Data: 2012-05-04 11:36:16
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-28 11:42, Waldek Godel pisze:

    > No dobrze, ale tablety zostały pomyślane jako lżejsze i bardziej mobilne
    > wersje netbooków i laptopów. Do tego 7 cali to za mało. Zwłaszcza z tak
    > małą rozdzielczością jak w P1000.
    > Jak już pisałem, lepszy od niego jako "mały" tablet jest Note. I do
    > przeciętnej kieszeni wchodzi jeszcze lepiej.

    no chyba nie miales porownania.
    5" to takie nie wiadomo-co: na telefon za duzo, na tablet za malo.

    7" w P1000/P1010 jest jak najbardziej wystarczajace jak na tablet.
    10" tablet powoduje, ze staje sie to urzadzenie juz bardziej
    stacjonarnym niz przenosnym - kiepsko sie to trzyma w jednej rece -
    nawet lezac w lozku sie gorzej obsluguje niz 7", ktorego trzymasz w
    jednej rece jak ksiazeczke.
    (mam GalaxyTaba 7", mialem rowniez 10.1")

    S.G.Note akurat ze wzgl. na digitizer jest dedykowany pewej grupie
    uzytkownikow, dla ktorych telefon 4" to ciut za malo do zastosowan. A
    mysle, ze pewnie byl to tez jakis test ze strony Samsunga wprowadzajac
    taki typ ekranu na rynek (ale jak widac sie przyjal i inni producenci
    rowniez sie sklaniaja ku tego typu ekranom a i wiekszym rowniez).

    --
    pozdr
    Adam (AL)