  • 21. Data: 2012-04-24 22:51:46
    Temat: Re: jaki tablet (system) + lokalna kopia danych
    Od: kompek <k...@s...pl>

    > Dokładnie coś takiego robi iOS.
    > Android sam z siebie tego nie robi, ale uzyskasz to przy pomocy
    > oprogramowania z Marketu (Play... tfu, co za durna nazwa).
    > Przy czym łatwo uzyskasz backup na kartę pamięci (jeżeli urządzenie akurat
    > przypadkowo ją ma) albo w chmurze, do lokalnego peceta musisz jeszcze
    > porzeźbić, żeby się:
    > a. karta/pamięć storage automatycznie przełączała w tryb USB storage
    > (ustawienie w opcjach)

    juz zrzucenie na karte byloby satysfakcjonujace, czy na karte zrzucane
    sa tez wszystkie zainstalowane aplikacje wraz z ustawieniami?

  • 22. Data: 2012-04-25 09:10:58
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    kompek nabazgrał(a):

    > juz zrzucenie na karte byloby satysfakcjonujace, czy na karte zrzucane sa
    > tez wszystkie zainstalowane aplikacje wraz z ustawieniami?

    MyBackupPro robi pełny backup danych.

  • 23. Data: 2012-04-25 09:12:19
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    AL nabazgrał(a):

    > dokladnie i to polecilem w pierwszej odpowiedzi.

    Odnosiłem się do tego bo autor dał małą zmyłkę w poście :) "przynajmniej
    takie rzeczy jak kontakty, notatki itp)?"

  • 24. Data: 2012-04-25 09:25:19
    Od: kompek <k...@s...pl>

    dzieki za wszystkie odpowiedzi

    jeszcze jedno pytanko - z tego co wiem, jakbym kupil ipada, to nie ma
    problemu z dokumentami worda/excela - mozna to otworzyc, edytowac,
    zapisac itd.

    jak jest z androidem (mysle glownie o jakims samsung galaxy tab, ale
    jeszcze nie wiem ktory - wolalbym 7" bo mniejszy i tanszy, ale nie wiem,
    czy tak maly ekran bedzie wygodny)

  • 25. Data: 2012-04-25 09:41:06
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    kompek nabazgrał(a):

> [...]
    > jak jest z androidem (mysle glownie o jakims samsung galaxy tab, ale
    > jeszcze nie wiem ktory - wolalbym 7" bo mniejszy i tanszy, ale nie wiem,

    7" jest za mały i zazwyczaj występuje pod postacią "biedronki" z własnego
    doświarczenia polecam Galaxy Tab 7300 z matrycą 8.9" albo Sony S z matrycą
    9.4" zaleta to profil obudowy i trzyma się go nadzwyczaj wygodnie.

  • 26. Data: 2012-04-25 09:56:25
    Od: kompek <k...@s...pl>

> [...]
    > własnego doświarczenia polecam Galaxy Tab 7300 z matrycą 8.9" albo Sony
    > S z matrycą 9.4" zaleta to profil obudowy i trzyma się go nadzwyczaj

    co znaczy "biedronki"?

  • 27. Data: 2012-04-25 10:01:32
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    kompek nabazgrał(a):

    > co znaczy "biedronki"?

    Taki za 400-600 zł bezmarkowy z małą rozdziałką jak na tablet 800x480.

    Wpisz w googlu "tablet biedronka" :)

  • 28. Data: 2012-04-25 10:08:04
    Od: kompek <k...@s...pl>

    W dniu 2012-04-25 10:01, Chris pisze:
    > kompek nabazgrał(a):

    > Taki za 400-600 zł bezmarkowy z małą rozdziałką jak na tablet 800x480.
    >
    > Wpisz w googlu "tablet biedronka" :)

    samsung tez ma taki model P-1000 albo P-1010

  • 29. Data: 2012-04-25 10:15:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-25 10:08, kompek wrote:

    > samsung tez ma taki model P-1000 albo P-1010

    Najlepiej przetestuj w np MM. Wg mnie tablet 7" jest jak zaba na
    rozdrozu. Za duzy na telefon, zbyt maly na normalny tablet.
    Tak czy siak bedziesz go nosil w torbie a nie w kieszeni wiec wielkosc
    samego urzadzenia (niekieszeniowosc) nie bedzie juz tak istotna.

  • 30. Data: 2012-04-25 12:21:15
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 25.04.2012 atm <...@v...pl> napisał/a:

> [...]
    > Tak czy siak bedziesz go nosil w torbie a nie w kieszeni wiec wielkosc
    > samego urzadzenia (niekieszeniowosc) nie bedzie juz tak istotna.

    To zależy co komu pasuje, jak położę na ~12" laptopie ~10" tablet,
    choćby przysłowiowego ipada, to niewiele tego laptopa wystaje.
    Jak na tym ipadzie położę 7" tablet to wystaje mniej więcej połowa.
    Ale jak ktoś targa laptop 17" i telefon 5" to racja 7" bez sensu.

    --
    kakmaratgmaildotcom