  • 11. Data: 2011-03-31 19:11:48
    Temat: Re: jaki obiektyw wypożyczyć aby najlepiej zbadać czy body dobrze ostrzy?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i...@t...hamstera.pl...
    > Rzecze dobrov:

    > Sigmą tego po prostu nie sprawdzisz...

    potwierdzam, kupując sigme to primo trzeba miec pewne body czyli na pewno
    dobrze działające i wtedy wybieramy obiektyw sigmy który z nim zadziała.
    Czasem to może prozaicznie spory problem. Tylko ja mam doświadczenia z
    gorszego obozu - canona.

    Roger

  • 12. Data: 2011-04-03 15:15:39
    Od: "blind.one" <t...@t...com>

    Dnia Thu, 31 Mar 2011 21:11:48 +0200, Roger from Cracow napisał(a):

> [...]
    > dobrze działające i wtedy wybieramy obiektyw sigmy który z nim zadziała.
    > Czasem to może prozaicznie spory problem. Tylko ja mam doświadczenia z

    Czy ja dobrze rozumiem, że kupując sigmę trzeba uważać żeby nie trafić na
    egzeplarz, który źle ostrzy?

    Właśnie przymierzam się do kupna sigmy 17-70 2,8-4 do mojej alfy. Chciałem
    kupić z angielskiego amazaona bo wychodzi najtaniej. Ja wiem, że za 1500zł
    nie mogę oczekiwać cudów, ale nie chciałbym mieć kłopotów.

    --
    blind.one et consortes

  • 13. Data: 2011-04-03 19:18:13
    Od: Bartlomiej Lidke <o...@r...cy.rot13.invalid>

    dobrov <d...@i...pl> wrote:
    > Chciałbym wypożyczyć obiektyw, żeby zbadać, czy moje problemy z ostrością to
    > wina obiektywu czy body.

    popros o regulamin i zastanow sie czy mozesz go zaakceptowac:

    http://www.procentrum.pl/regulamin.php

    "10. Wypożyczający zobowiązany jest do potwierdzenia stanu technicznego
    sprzętu w momencie jego odbioru."
    [...]
    "12. Sigma Pro-Centrum gwarantuje, że wypożyczany sprzęt jest w pełni sprawny
    technicznie i gotowy do pracy w momencie rozpoczęcia świadczenia usługi najmu."

    jesli zauwazysz jakas usterke to: oni maja Twoje pieniadze (66% pelnej ceny),
    podpisany kwit ze brales w pelni sprawny sprzet, a serwis jest ich

    osobiscie tez chcialem cos od nich pozyczyc ale w sytuacji w ktorej nie
    ma opcji ubezpieczenia sprzetu podziekowalem za uwage

    --
    butthead
    o 'Niesmiertelnym' (c) Pleciucha:

  • 14. Data: 2011-04-03 20:41:46
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "dobrov" <d...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > to oczywiste, że stawiam kilka piwek :)

    Po pewnej (różnej dla poszczególnych organizmów) ilości piwa wszystkie
    obiektywy i body ostrzą w punkt. I wszystkie kobiety są piękne :-)

  • 15. Data: 2011-04-04 10:35:55
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 03.04.2011 22:41, awygo wrote:

    > Użytkownik "dobrov" <d...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Po pewnej (różnej dla poszczególnych organizmów) ilości piwa wszystkie
    > obiektywy i body ostrzą w punkt. I wszystkie kobiety są piękne :-)

    Ale na drugi dzień jak patrzysz na nie to...

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 16. Data: 2011-04-04 10:37:36
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 03.04.2011 17:15, blind.one wrote:

> [...]
    > kupić z angielskiego amazaona bo wychodzi najtaniej. Ja wiem, że za 1500zł
    > nie mogę oczekiwać cudów, ale nie chciałbym mieć kłopotów.

    Jak masz Canona to zapomnij. Jak kupisz w Polsce w autoryzowanym sklepie
    to serwis za darmo w razie czego dopasuje Ci obiektyw do body. Akurat
    Canon nie udostępnił specyfikacji AF i wszyscy niezależni mają problemy
    z AF. To jest loteria.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 17. Data: 2011-04-04 15:50:33
    Od: "blind.one" <t...@t...com>

    Dnia Mon, 04 Apr 2011 12:37:36 +0200, b...@n...pl napisał(a):

> [...]
    > to serwis za darmo w razie czego dopasuje Ci obiektyw do body. Akurat
    > Canon nie udostępnił specyfikacji AF i wszyscy niezależni mają problemy
    Mam Sony. Rozumiem, że tu problem nie występuje w takim natężeniu?

    --
    blind.one et consortes

  • 18. Data: 2011-04-04 21:28:49
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "blind.one" <t...@t...com> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Mam Sony. Rozumiem, że tu problem nie występuje w takim natężeniu?

    z tego co sie orientuje to tak, w Nikonach podobnież.
    Mimo wszystko Sigma to nie jest obiektyw który rozsądnie jest kupować
    w ciemno.

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 19. Data: 2011-04-05 19:36:28
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    On 03.04.2011 21:18, Bartlomiej Lidke wrote:
> [...]
    >
    > osobiscie tez chcialem cos od nich pozyczyc ale w sytuacji w ktorej nie
    > ma opcji ubezpieczenia sprzetu podziekowalem za uwage

    Hej faktycznie wygląda to niewesoło.
    Daruję chyba sobie.
    Z moim obiektywem to wychodzi, że ja chyba nie umiem robić zdjęć a obiektyw jest ok
    ;(
    Ale nie wyczaiłem jeszcze dlaczego. Teraz chcę zrobić statystykę jaką osiągam ostrość
    przy silnym naturalnym świetle zastanym.

  • 20. Data: 2011-04-05 19:39:41
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    On 04.04.2011 12:35, b...@n...pl wrote:

    > Ale na drugi dzień jak patrzysz na nie to...

    Zawsze można chronologię zdarzeń nieco zmodyfikować a przed przystąpieniem
    do konsumpcji odnieść sprzęt do domu :)

    BTW
    Jeden kolega od piwa podzielił się kiedyś ze mną refleksją, że ilekroć wraca
    do domu po kilku, to zawsze rano najpierw sprawdza, czy ma plecak :)