  • 21. Data: 2012-03-09 14:41:24
    Temat: Re: jaki aparat?
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    napisał w wiadomości
    news:1dth28jady9mv.1a1851ldz9szj$.dlg@40tude.net...

    [...]
    > Aparaty nie może się składać tylko z pudełka na
    > kliszę, obiektywu i kapelusza.
    [...]

    Jak nie, jak tak? ;-) Ewentualnie można zrezygnować z obiektywu.

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 22. Data: 2012-03-09 16:38:36
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 9 Mar 2012 15:41:24 +0100, Krzysztof Kucharski napisał(a):

    > Jak nie, jak tak? ;-) Ewentualnie można zrezygnować z obiektywu.

    Oj tam... da się ale nie warto ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 23. Data: 2012-03-09 17:21:07
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości

    > Oj tam... da się ale nie warto ;-)
    [...]

    Eee tam. W takim przypadku otrzymujemy archetypiczny model kamery
    cyfrowej, bez analogowego męcenia obiektywu ;-) Co, IMHO, powinno być
    zalecane na p.r.f.c. ;-)

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 24. Data: 2012-03-10 08:51:03
    Od: Fabian <s...@g...com>

    On 7 Mar, 22:48, "Fiora" <f...@g...pl> wrote:
    > Od ładnych paru lat jestem posiadaczką aparatu
    > Olympus 5060. Jestem z niego bardzo zadowolona, ale czas
    > płynie i chciałabym go wymienic na nowszy - lżejszy.
    > Interesuje mnie jednak aby nowy aparat posiadał kilka
    > funkcji, które bardzo mi odpowiadają w obecnym:
    >  - wizjer LCD odchylany i obracany
    >  - szerokątny obiektyw
    >  - dogranie notatki głosowej do zdjęcia
    > Czy ktos potrafi mi doradzić aparat z tymi cechami?
    > Pozdrawiam
    > Fiora

    Nie licz na podpowiedź, grupa "strażników poprawności" nie dopuści do
    tego - napiszą setki nikomu niepotrzebnych tekstów ale nie na temat
    który cie interesuje. Zresztą to po trochu wynika z naszych narodowych
    cech ;)

  • 25. Data: 2012-03-10 08:59:42
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Fabian" <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > tego - napiszą setki nikomu niepotrzebnych tekstów ale nie na temat
    > który cie interesuje. Zresztą to po trochu wynika z naszych narodowych

    Po co zaraz tak uogólniać?

    Jakość dyskusji ma chyba bezpośredni związek z prawidłową
    odpowiedzią na zadane pytanie, która brzmi:
    - Nie ma takiego aparatu.

    Albo inaczej rozstawiając akcenty:
    - Musisz poszukać używanych Olympusów 5060... :))

    Mariusz [mr.]

  • 26. Data: 2012-03-10 09:25:50
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "MariuszM" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2012-03-08 11:00, Mateusz Ludwin pisze:

    > To lokalny troll, zignoruj go.

    >I tu się nie zgodzę. Nie lokalny a globalny.

    W skrócie-zakompleksiony dupek;)

  • 27. Data: 2012-03-10 09:27:38
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "koroner" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Nie brnij chłopie bo żal czytać. :(

    >I dla Twojej informacji - 99,99% CYFROWYCH aparatów fotograficznych nagrywa
    >filmy - tj. wideo + _AUDIO_

    Ale siedzi frustrat w domu i coś MUSI pisać;) Olać.

  • 28. Data: 2012-03-10 13:05:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AdamPłaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > foto, a nie audio i bajery.

    Lecz się...

  • 29. Data: 2012-03-10 13:22:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Fabian" <s...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...

> [...]
    > tego - napiszą setki nikomu niepotrzebnych tekstów ale nie na temat
    > który cie interesuje. Zresztą to po trochu wynika z naszych narodowych

    Sam napisałeś nikomu niepotrzebny tekst. Po co?

  • 30. Data: 2012-03-10 13:43:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysieksx" <k...@g...com> wrote in message
    bb.googlegroups.com...

    > też szukałem ale praktycznie nie istnieje coś takiego jak nowy aparat
    > z obracanym ekranikiem, dodatkowo obracany ekranik i niska waga
    > aparatu nie idą w parze, w każdym razie nie uzyskasz znacząco
    > mniejszej wagi aparatu...

    Jak najbardziej robi się dziś aparaty kompaktowe z obracanym
    wizjerem LCD! Przykładem niech będzie Canon PowerShot G12:
    http://www.google.com/products/catalog?cid=126015368
    78521691490#

    Obiektyw Olympus 5060: 4x zoom 22.8mm (27 – 110mm equivalent in 35mm
    Obiektyw Canon G12: 5x zoom 6.1 (W) - 30.5 (T) mm (35mm film
    equivalent: 28 (W) - 140 (T) mm)

    Przesłona Olympus 5060: f2.8 - f8.0
    Przesłona Canon G12: f2.8- f4.5

    Image sensor Olympus 5060: 5.1 Megapixel Size 1/1.8 (.55 type) CCD
    Image sensor Canon G12: 10.0 Megapixel, 1/1.7-inch (CCD)

    LCD Olympus 5060: 1.8" (4.5cm) low-temperature poly-silicon LCD (approx.
    134,000 pixels)
    LCD Canon G12: 2.8-inch TFT color LCD (Vari-angle type with wide-viewing
    angle) 461,000 pixels

    Waga Olympus 5060: 15.2 oz. (430g)
    Waga Canon G12: 12.4 oz./ 351g

    Więcej szczegółów:
    http://www.olympusamerica.com/cpg_section/cpg_archiv
    ed_product_details.asp?id=936&fl=4
    http://usa.canon.com/cusa/consumer/products/cameras/
    digital_cameras/powershot_g12#Specifications

    A więc masz nowocześniejszy, lżejszy aparat z odchylanym LCD.
    Mam Canona starszy model (G9) i bardzo jestem z niego zadowolony.

    Co do dodawania dźwiękowych notatek do zdjęć - G9 to miał,
    wystarczyło nacisnąć guzik z mikrofonem przy oglądaniu
    zrobionego już zdjęcia. Czy w G12 ta funkcja się uchowała czy
    ją wyrzucili? Nie wiem - wartałoby sprawdzić przed zakupem.