  • 31. Data: 2012-03-10 13:54:26
    Temat: Re: jaki aparat?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:jjf0nm.4t4.0@poczta.onet.pl...
    > Co do dodawania dźwiękowych notatek do zdjęć - G9 to miał,
    > wystarczyło nacisnąć guzik z mikrofonem przy oglądaniu
    > zrobionego już zdjęcia. Czy w G12 ta funkcja się uchowała czy
    > ją wyrzucili? Nie wiem - wartałoby sprawdzić przed zakupem.

    Wygląda na to, że Canon opuścił tą funkcję już w modelu G11.
    Właściwie o ile sobie dobrze przypominam to ja jej nigdy nie
    używałem...

    Natomiast mają funkcję startu nowego foldera dla krótkich serii
    zdjęć, więc jeśli się chodzi na jakieś obchody u klientów to można
    każdego klienta do innego foldera wrzucić razem z zapisanym
    dźwiękiem/notatką w tym folderze jako osobny jego składnik.

  • 32. Data: 2012-03-10 14:06:26
    Od: Jaś Bartłomiej <j...@i...pl>

    Ale, ale, pytający pyta:
    "- wizjer LCD odchylany i obracany"
    wizjer odchylany to pierwsze Minolty miały.

  • 33. Data: 2012-03-10 15:28:06
    Od: Fabian <s...@g...com>

    On 10 Mar, 09:59, "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    wrote:

    >     Po co zaraz tak uogólniać?
    >
    >     Jakość dyskusji ma chyba bezpośredni związek z prawidłową
    > odpowiedzią na zadane pytanie, która brzmi:
    > - Nie ma takiego aparatu.
    >
    >     Albo inaczej rozstawiając akcenty:
    > - Musisz poszukać używanych Olympusów 5060... :))
    >
    > Mariusz   [mr.]

    fajnie że cie sprowokowałem do odpowiedzi ;)
    zwróć uwagę ile niepotrzebnych zdań napisano zamiast tych sensownych
    czterech słów :)

  • 34. Data: 2012-03-10 15:35:58
    Od: Fabian <s...@g...com>

    > Sam napisałeś nikomu niepotrzebny tekst. Po co?

    wiem, wiem do Ciebie takie argumenty nie docierają, ;)

  • 35. Data: 2012-03-10 16:03:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Fabian" <s...@g...com> wrote in message
    sion-forums@ynnk21...

    > wiem, wiem do Ciebie takie argumenty nie docierają, ;)

    Jakie argumenty? Po co spamujesz grupę??

  • 36. Data: 2012-03-10 16:05:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jaś Bartłomiej" <j...@i...pl> wrote in message
    > Ale, ale, pytający pyta:
    > "- wizjer LCD odchylany i obracany"
    > wizjer odchylany to pierwsze Minolty miały.

    No ale dziś rzadka opcja, zwłaszcza w tych tańszych
    modelach aparatów które mają miniaturyzację na
    pierwszym planie.

  • 37. Data: 2012-03-10 17:53:05
    Od: "Fiora" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Fiora" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Od ładnych paru lat jestem posiadaczką aparatu
    > Olympus 5060. Jestem z niego bardzo zadowolona, ale czas

    No to dziekuję za informacje - kilka jednak uzyskałam...
    Wystarczyło przecież krótkie info , że foto.cyfrowa to jednak nie foto...
    No ale dałam wielu możliwość dowartościowania się przez
    teksty na niespotykanym poziomie i tylko cieszyć się...
    Pozdrawiam wszystkich maksymalnie cyfrowo
    Fiora

  • 38. Data: 2012-03-10 21:31:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Fiora" <f...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > teksty na niespotykanym poziomie i tylko cieszyć się...
    > Pozdrawiam wszystkich maksymalnie cyfrowo

    Ignoruj frustratów i daj znać co wybierzesz - może komuś się
    przyda aparat - jeśli znajdziesz taki co ma nagrywanie tych memo
    dźwiękowych. Swoją drogą, do czego używasz tego "ficzera"?