  • 1. Data: 2010-03-17 18:32:34
    Temat: jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
    Od: "Minotaur" <b...@s...pl>

    Witam :)

    Potrzebuję jakiegoś telewizorka LCD (a może jednak plazmę chociaz slyszalem
    ze "lepiej LCD" ;) ? )
    o wielkosci 37 cali (ewentulanie 40-42 jak sie da ale niekoniecznie, 37 w
    pelni mi styka :) ) no i teraz najwazniejsze ... ;)
    ... w cenie do 2000 PLN :)

    Da sie cos w miare przyzwoitego kupic ??? Slyszal ktos moze o jakichs
    aktualnych fajnych promocjach czy to na necie ( z ktorego sklepu
    internetowego warto skorzystac i czy w ogole ?;) ) lub
    tez w ktorejs z popularnych sieci sklepow stacjonarnych ? ;)

    Chciałbym kupic go juz, teraz, jutro, pojutrze bo stary wzial sie i popsul
    :P Będe wdzięczny za wszelkie sugestie lub opinie na temat konkretnych
    modeli (przyznaje ze w temacie telewizorow jestem obecnie "zielony"
    zatrzymałem się na etapie kineskopowych :) )

    Ktos moze poleci jakis konkretny model ?:)

    pozdrawiam serdecznie :)

  • 2. Data: 2010-03-17 19:26:27
    Temat: Re: jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
    Od: Mamut <c...@g...com>

    odleglosc od telewizora w pokoju ?
    Zrodło sygnalu ?
    co ogladasz najczesciej? telenowele? sport? gry video?

  • 3. Data: 2010-03-17 19:41:21
    Od: "Minotaur" <b...@s...pl>

    odleglosc od telewizora w pokoju ?

    hmmm... srednia :) jakies 3-4 metry

    Zrodło sygnalu ?

    antena satelitarna z pakietu z neostrada wraz z dekoderem czyli sredni wypas
    :) ale pewnie dobiore jakas Cyfre+ lub Cyfrowy Polsat jesli o to pytasz
    ?;)

    co ogladasz najczesciej? telenowele? sport? gry video?

    wszystkiego po trochu - glownie filmy i sport :) TV ma byc w zalozeniu do
    rodzinnego ogladania TV :)

  • 4. Data: 2010-03-18 06:38:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Minotaur pisze:
> [...]

    > ?;)
    >
    > wszystkiego po trochu - glownie filmy i sport :) TV ma byc w zalozeniu do

    polecam lcd sony bravia lub plazme panasonic (ale chyba będzie 42 cale)
    z telewizji cyfrowych popatrz jeszcze na n (za 48 zł), lub poczytaj o
    telewizji na karte.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 5. Data: 2010-03-18 08:48:48
    Od: Mamut <c...@g...com>

    Powyzej 3m 46" to absolutne minimum. Pewnie wydaje ci sie to dużo ale
    po tygodniu przyznasz mi racje.
    Wiekszosc ludzi do salonu gdzie tv stoi powyzej 3m od ogladających
    kupuje teraz 50tki ale skoro rozgladales sie za 37 to pewnie cie to
    szokuje.
    I kup plazme, LCD do 2tys to smietnik. A jesli plazma to panasonic -
    tak teraz ludzie radzą i sie nie mylą. Raczej bedzie to HDready ale w
    twoim wypadku nie warto doplacać do FHD.

  • 6. Data: 2010-03-18 09:22:24
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    37 w
    pelni mi styka :) ) no i teraz najwazniejsze ... ;)
    ... w cenie do 2000 PLN :)

    tu zerknij http://www.nokaut.pl/szukaj/telewizory-plazma/panaso
    nic-37.html
    w granicach 2000pln spokojnie wybierzesz
    ja posiadam http://www.nokaut.pl/szukaj/TX-P42U10E.html jest FHD ale troszkę
    droższy niż 2000

    Arek.

  • 7. Data: 2010-03-18 09:38:27
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Mamut pisze:
    > Powyzej 3m 46" to absolutne minimum.

    co Ty gadasz? może od razu projektor i wyświetlać na całej ścianie.
    do niedawana sporo ludzi nie przekraczała 25 cali i jakoś dało się
    oglądać. pewnie, że można i 50 cali tylko po co oglądać piksele.
    jakby wszyscy nadawali w hd to może przyznałbym racje.

> [...]
    > Wiekszosc ludzi do salonu gdzie tv stoi powyzej 3m od ogladających
    > kupuje teraz 50tki ale skoro rozgladales sie za 37 to pewnie cie to

    racja, za 2k nie kupi dobrego lcd

    A jesli plazma to panasonic -
    > tak teraz ludzie radzą i sie nie mylą. Raczej bedzie to HDready ale w
    > twoim wypadku nie warto doplacać do FHD.

    też jestem tego zdania

  • 8. Data: 2010-03-18 09:54:02
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > o wielkosci 37 cali (ewentulanie 40-42 jak sie da ale niekoniecznie, 37 w
    > pelni mi styka :) ) no i teraz najwazniejsze ... ;)

    szukaj plazmy Panasonica 42 cale. ja kupiłem w Avansie ostatnio bez VATu za
    1999
    możesz się też potargować w media ekspercie
    pzdr
    GL

  • 9. Data: 2010-03-18 10:05:21
    Od: "Ferdek_1" <m...@p...onet.pl>

    powyżej 40 cali, tylko i wyłącznie plazma z lcd daj sobie spokój.

    tyle w temacie.

  • 10. Data: 2010-03-18 10:20:14
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > szukaj plazmy Panasonica 42 cale. ja kupiłem w Avansie ostatnio bez VATu
    > za 1999
    W Avansie Panasonic plazma 42 cale FullHD za 2600. No ładne cacko ;)