  • 1. Data: 2010-03-17 16:12:43
    Temat: Echostar 616 Polsatu i kabel component
    Od: "kowtow" <k...@w...pl>

    czy ktoś próbował połączyć
    tuner Polsatu DSB Echostar 616 przez kabel
    Euro-Component w/g instukcji się nie da ALE?

  • 2. Data: 2010-03-25 11:29:02
    Temat: Re: Echostar 616 Polsatu i kabel component
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "kowtow" napisał:

    > czy ktoś próbował połączyć
    > tuner Polsatu DSB Echostar 616 przez kabel
    > Euro-Component w/g instukcji się nie da ALE?

    Co znaczy się nie da? Da się, ale co chcesz uzyskać? Bo jeśli prawidłowy
    odbiór to się raczej zawiedziesz. Nie spotkałem dekodera, który by podawał
    sygnał composite video. 99% daje A + V, a niektóre jeszcze RGB.

    Remek

  • 3. Data: 2010-03-25 11:52:17
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2010-03-25 12:29, Remek pisze:
    > Co znaczy się nie da? Da się, ale co chcesz uzyskać? Bo jeśli prawidłowy
    > odbiór to się raczej zawiedziesz. Nie spotkałem dekodera, który by
    > podawał sygnał composite video. 99% daje A + V, a niektóre jeszcze RGB.

    ROTFL :))
    Rozróżniasz komponent od kompozytu?

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 4. Data: 2010-03-25 11:59:48
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Wiewior pisze:
> [...]

    bzdura. composite na wy mają wszystkie dekodery.

    99% daje A + V, a niektóre jeszcze RGB.

    co ma piernik do wiatraka?

    nie wszystkie dekodery sd posiadają poprawnie działające wy component !
    ale to zależy w głównej mierze od softu

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion