  • 81. Data: 2010-03-25 07:36:28
    Temat: Re: jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
    Od: Mamut <c...@g...com>

    On 24 Mar, 22:47, "Minotaur" <b...@s...pl> wrote:
    > SPOKO :) dzieki za pomoc - zakupiłem ta tansza plazme w neo24 za ~1900, jest
    > calkiem fajna :)

    to czekamy na info i wrażenia czy nie przeraża cie wielkosc tego
    "giganta" :)

  • 82. Data: 2010-03-25 11:21:14
    Od: "Minotaur" <b...@s...pl>

    Na początku po rozpakowaniu i włączeniu byl lekko szok (przesiadam sie z
    telewizora CRT 25 cali :) ) ale chyba szybko sie przyzwyczaje :)
    Jakosc obrazu wg mnie bardzo dobra (jak na pierwsze wrazenia), super sprawa
    jest ten wbudowany czytnik kart SDHC, poki co nie dostrzegam wad ale
    testowalem ja dopiero jeden wieczor (a w zasadzie okolo 1,5 - 2 godziny).
    Dzisiaj wieczorem kolejna runda z nowym telewizorkiem wiec moze mi sie
    jakies uwagi nasuna :)

    Niemniej jestem zadowolony z zakupu i dzieki wszytskim za pomoc :)

    pozdrawiam