  • 1. Data: 2010-04-21 15:23:32
    Temat: jaki Eryk dla starszej osoby
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Temat czesto poruszany, ale...
    Zainteresowana osoba uzywa Eryka R320s i w zasadzie jest zadowolona.
    Niestety, zdaje sie ze telefon pada. Jest pomysl, zeby kupic kolejnego
    takiego samego Eryka, ale zaintersowana osoba chcialaby cos mniejszego.

    Testowala SE T610, ale koncepcja interfejsu ikonkowego jest nie do
    zaakceptowania. Zreszta tam, jak w kazdym chyba nowszym telefonie, sa
    setki funkcji, calkiem niepotrzebnych dla osoby starszej.

    Potrzebna jest jedynie funkcja wybierania numerow, odbierania rozmow.
    Plus ksiazka adresowa. Plus mozliwosc _odbierania_ SMSow.

    Moze Eryk T65? Czy ktos jest przeciw?
    TA

  • 2. Data: 2010-04-21 16:50:31
    Temat: Re: jaki Eryk dla starszej osoby
    Od: "Sagittarius" <z...@o...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]

    > Potrzebna jest jedynie funkcja wybierania numerow, odbierania rozmow.
    > Plus ksiazka adresowa. Plus mozliwosc _odbierania_ SMSow.

    A może Emporia? Mój teśc, teściowa i mama mają i sobie bardzo chwalą.
    Solidne wykonanie, mega prosta w używaniu - właściwie ma wszystko co telefon
    powinien mieć i nic ponad to :)

    Pzdr.
    KZ

  • 3. Data: 2010-04-21 17:24:40
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 21 Apr 2010 18:50:31 +0200, "Sagittarius" <z...@o...pl>
    wrote:

    >Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomo?ci
    .pl...

    >A może Emporia? Mój te?c, te?ciowa i mama maj? i sobie bardzo chwal?.
    >Solidne wykonanie, mega prosta w używaniu - wła?ciwie ma wszystko co telefon
    >powinien mieć i nic ponad to :)
    Hmm zgadzam się z kolegą. Bo jeżeli chodzi o (S)-E: wszystkie ,,nowe''
    modele (tj. z kolotowym wyświetlaczem) są już ikonkowo-graficzne, choć
    ten interefejs jest później dość niezmienny. Bezikonkowe są jedynie
    stare Ericssony, np. T65. Choć możesz jeszcze zobaczyć ,,lowendy'' SE,
    które są robione przez Sagema czy jakąś inną firmę, możliwe że mają o
    wiele mniej funkcji niż pozostałe.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 4. Data: 2010-04-21 17:54:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hqnacm$pib$1@news.onet.pl>, "Sagittarius" <z...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    > Solidne wykonanie, mega prosta w używaniu - właściwie ma wszystko co telefon

    <http://media2.pl/telekomunikacja/58110-test-telefon
    u:-emporia-talkpremiu
    m.html>
    No, ok. Ale...
    - kiepska bateria,
    - brak wyciszania, i podobno kretnkie melodyjki zamiast normalnego
    dzwonka
    - nie jest to Eryk do ktorego rzeczona osoba jest przyzwyczajona.
    - i chyba by sie troche krepowala go uzywac w miejscach publicznych, bo
    abawialaby sie zaszufladkowaniu do 'moherow'

    TA

  • 5. Data: 2010-04-21 18:03:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@4...com>,
    Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:

    > Hmm zgadzam si z kolega. Bo jeßeli chodzi o (S)-E: wszystkie ,,nowe''
    > modele (tj. z kolotowym wyEwietlaczem) sa ju˝ ikonkowo-graficzne, choç
    > ten interefejs jest póeniej doEç niezmienny. Bezikonkowe sa jedynie
    > stare Ericssony, np. T65.

    No wlasnie chcialbym sie o nich czegos dowiedziec. Chodzi mi opinie
    bylego uzywtkownika. Najlepiej jakies negatywne opinie.

    >Choç mo˝esz jeszcze zobaczyç ,,lowendy'' SE,
    > które sa robione przez Sagema czy jakaE inna firm´ mo˝liwe ˝e maja o
    > wiele mniej funkcji ni˝ pozosta?e.

    Ale ktore na przyklad?

    TA

  • 6. Data: 2010-04-21 18:19:22
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 21 Apr 2010 20:03:18 +0200,
    T...@s...in.the.world wrote:

    >No wlasnie chcialbym sie o nich czegos dowiedziec. Chodzi mi opinie
    >bylego uzywtkownika. Najlepiej jakies negatywne opinie.
    Oj one były chyba w miarę wyrównane, i tak będziesz miał już
    przynajmniej second-handy.

    >Ale ktore na przyklad?
    Znalazłem, że W302, S302 i F305 .

    --
    Grzegorz Krukowski

  • 7. Data: 2010-04-21 18:45:49
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > - i chyba by sie troche krepowala go uzywac w miejscach publicznych, bo
    > abawialaby sie zaszufladkowaniu do 'moherow'

    to oprocz telefonu zafunduj wizyte u specjalisty, wzglednie cykl wizyt
    BTW, ciekaw jestem do jakiej grupy mnie szufladkuja widzac 6310i ?

  • 8. Data: 2010-04-21 18:56:04
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    >
    > Potrzebna jest jedynie funkcja wybierania numerow, odbierania rozmow.
    > Plus ksiazka adresowa. Plus mozliwosc _odbierania_ SMSow.

    t65 na bardzo małe klawisze. ostatni normalny eryk to chyba t68, ale to
    był już kolor, i niewiem jakie menu. Tydzień temu, szukałem na allegro
    jakiegoś taniego telefonu, i właśnie wpadł mi w oko jakiś (chyba) eryk,
    czarnobiały(albo odcienie szarości) za 79zł nieużywany. gość miał ich ze
    30 i parę sprzedanych z pozytywami. za cholere nie potrafie teraz
    znaleźć. Aukcja była chyba z bielska albo z okolic. U mnie telfon odpadł
    za brak BT.
    Szukaj.
    ToMasz
    ps Twoim przyjacielem gsmarana.com
    PS moi teściowie, z r320/r310! przesiedli sie na motorole F3.

  • 9. Data: 2010-04-21 18:57:11
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hqnh4u$kb2$1@news.onet.pl>, "brum" <b...@o...eu>
    wrote:

    > to oprocz telefonu zafunduj wizyte u specjalisty, wzglednie cykl wizyt

    Od ksztaltowania wizerunku?
    Ale to chyba kosztowne jest.

    > BTW, ciekaw jestem do jakiej grupy mnie szufladkuja widzac 6310i ?

    Nokia. no to chyba do grupy dresowej.

    TA

  • 10. Data: 2010-04-21 19:20:06
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hqnho9$hh$1@inews.gazeta.pl>,
    ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> wrote:

    > t65 na bardzo małe klawisze.

    Ale w duzych odstepach...

    >ostatni normalny eryk to chyba t68, ale to
    > był już kolor, i niewiem jakie menu.

    Juz ikonkowe...

> [...]
    > czarnobiały(albo odcienie szarości) za 79zł nieużywany. gość miał ich ze
    > 30 i parę sprzedanych z pozytywami. za cholere nie potrafie teraz

    Oj, chyba nie Eryk, bo tez nie moge znalezc.

    > PS moi teściowie, z r320/r310! przesiedli sie na motorole F3.

    Tez bralem pod uwage, tylko ze chyba odbior smsow jest tam bardzo
    problematyczny?

    TA