  • 1. Data: 2010-04-21 15:53:40
    Temat: Szukam edytora tekstu na LG KU990i
    Od: "bilbo" <b...@W...onet.pl>

    Witam,

    jak w temacie: szukam dla swego KU990i programu, którym będę mógł pisać
    dłuższe niż notki teksty, a następnie zapisywać je z polskimi literami i
    kopiować do komputera w sensownym formacie, np. rtf.
    Często pisuję coś będąc z dala od kompa. Zazwyczaj używam wtedy ołówka i
    kartki :) Ale potem trzeba to przepisać. Taki edytor bardzo by mi się
    przydał, a nie znalazłem go na razie.... Może ktoś pomoże?

    Pozdrawiam
    Lech
    --
    "Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek