  • 1. Data: 2010-04-20 17:20:33
    Temat: nowy orange
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    a w nim kolejne taryfy segementujace klientów, ci co płacą ok. 30 zł
    to im juz dziękujemy, a teraz doimy tych 50+

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=17887&m=0

  • 2. Data: 2010-04-20 17:54:27
    Temat: Re: nowy orange
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    tomekjot pisze:
    > a w nim kolejne taryfy segementujace klientów, ci co płacą ok. 30 zł
    > to im juz dziękujemy, a teraz doimy tych 50+
    >

    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=17887&m=0

    Bez rewelacji. Abonamenty po parę złoty droższe.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 3. Data: 2010-04-21 19:37:24
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 19:54:27 +0200, hephalump napisał(a):

    > Bez rewelacji. Abonamenty po parę złoty droższe.

    i nie ma nic po 10 zł dla tych, którzy potrzebują usługi niedostepne w mix,
    pop, go.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/warsaw/ - galeria Węzeł komunikacyjny Młociny

  • 4. Data: 2010-04-22 08:41:18
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > i nie ma nic po 10 zł dla tych, którzy potrzebują usługi niedostepne w mix,
    > pop, go.

    Abo po 10 zł już dawno nie ma. A w tych nowych jeszcze jedna ciekawa
    zmiana: połączenia z *100, *200 i *500 będą teraz płatne.

  • 5. Data: 2010-04-22 09:13:46
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 10:41:18 +0200, hephalump napisał(a):

    > Abo po 10 zł już dawno nie ma. A w tych nowych jeszcze jedna ciekawa
    > zmiana: połączenia z *100, *200 i *500 będą teraz płatne.

    Zasadniczo do wczoraj dyszka była dostępna, tylko na czas nieokreślony.

    Mnie zwierzęca oferta przekonała do rezygnacji z abonamentu, no chyba że
    uda się wynegocjować dobre warunki w ramach Miksa (który wydaje się
    ciekawszy ze względu na kapitał złotówek).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 6. Data: 2010-04-22 09:38:59
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    olgierd pisze:

> [...]
    > uda się wynegocjować dobre warunki w ramach Miksa (który wydaje się
    > ciekawszy ze względu na kapitał złotówek).

    Nie no rzeczywiście jeśli chodzi o zasady rozliczania abonamentu to
    poprzednie oferty były imo lepsze.

  • 7. Data: 2010-04-22 18:13:51
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 10:41:18 +0200, hephalump napisał(a):

    > Abo po 10 zł już dawno nie ma.

    od 5.lipca 2009 nadal jest:
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/4125/4224180
    .pdf
    punkt 2.1
    i nadal będzie dla tych, którzy nie dadzą się wkręcić w nowe taryfy

    i wczesniej też było.