  • 1. Data: 2010-04-21 13:05:21
    Temat: Z Orange POP do Orange Mix i z powrotem?
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Z cyklu dziś pytanie dziś odpowiedź: zadzwonili do mnie z jakiegoś
    outsource'a Orange z pytaniem, czy przeszedłbym z POP-a na Mix-a. Jako,
    że POP-a mam od lat 7-8 i mi wystarcza ta oferta, to pewnie i tak się
    nie zdecyduję na przejście na inna ofertę (szczególnie, że nagromadził
    mi się spory zapas złotówek do wydzwonienia na koncie).

    Mnie interesuje jednak inna rzecz: babeczka, która dzwoniła, mówiła, że
    mogę przejść z POP-a do Mix-a, a po zakończeniu umowy Mix z powrotem
    wrócić do oferty POP. Prawda to? O ile się nie mylę, to od dawien dawna
    w Orange nie dało się wrócić do oferty na kartę, gdy się zmigrowało z
    numerem na abonamentowe usługi. Czy coś się ostatnio w tej kwestii
    zmieniło? Kto się orientuje i mógłby zaspokoić moją ciekawość w tej kwestii?

    Pozdrawiam, wielce zaciekawiony -

    K.

  • 2. Data: 2010-04-21 16:06:29
    Temat: Re: Z Orange POP do Orange Mix i z powrotem?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 21-04-2010 o 16:05:21 Krystek <s...@k...eu.org> napisał(a):

    > O ile się nie mylę, to od dawien dawna w Orange nie dało się wrócić do
    > oferty na kartę, gdy się zmigrowało z numerem na abonamentowe usługi.

    Z ciekawości dlaczego nie?
    Wszędzie gdzie Ci się umowa terminowa kończy, można ją wypowiedzieć i
    przenieść numer do kogokolwiek i czegokolwiek.
    Oczywiście zawsze można wypowiedzieć, ale nie o to chodzi ;)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-04-21 19:10:09
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    W dniu 2010-04-21 18:06, Piotr M pisze:

    > Z ciekawości dlaczego nie?
    > Wszędzie gdzie Ci się umowa terminowa kończy, można ją wypowiedzieć i
    > przenieść numer do kogokolwiek i czegokolwiek.

    > Oczywiście zawsze można wypowiedzieć, ale nie o to chodzi ;)

    No właśnie, jak to w skeczu Kabaretu Mumio było: "Ale nie o to, nie o
    to, nie o to" ;) Czy w takim razie z abo np. Ery czy Plusa da się numer
    przenieść na pre-paid w Orange? Praktykował ktoś takie hocki-klocki?
    Albo taką zabawę, o jaką pytałem w pierwszym poście: z Orange Mix na POP
    po wygaśnięciu umowy?

    K.

  • 4. Data: 2010-04-21 20:08:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 21:10:09 +0200, Krystek napisał(a):

    > z Orange Mix na POP po
    > wygaśnięciu umowy?

    Tak, przerabiałem taki wariant. Z karty na Miksa, a po 3 miesiącach nazad
    na kartę.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 5. Data: 2010-04-21 21:05:46
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    W dniu 2010-04-21 22:08, Olgierd pisze:

    > Tak, przerabiałem taki wariant. Z karty na Miksa, a po 3 miesiącach nazad
    > na kartę.

    Dziękuję, Olgierdzie, za odpowiedź. Rozjaśniłeś mi tę sprawę. Może ta
    informacja przyda się także i innym.

    Pozdrawiam,

    K.

    --