  • 1. Data: 2012-01-17 13:38:55
    Temat: jaka nagrywarka DVD?RW?
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Witam

    Jestem zmuszony do zainwestowania w napęd DVD?RW. Stąd moje pytanie:

    Jakiego producenta napędów DVD?RW byście polecili?

    dzięki i pozdro
    Szyk

  • 2. Data: 2012-01-17 13:47:10
    Temat: Re: jaka nagrywarka DVD?RW?
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Szyk" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jestem zmuszony do zainwestowania w napęd DVD?RW. Stąd moje pytanie:
    >
    > Jakiego producenta napędów DVD?RW byście polecili?

    LG, Sony. Byle nie Samsung :)

  • 3. Data: 2012-01-17 14:06:52
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > LG, Sony. Byle nie Samsung :)

    To Sony produkuje jeszcze jakies napedy optyczne??

    BTW: moj Asus DVR-1608P3S jest pudelkowa wersja
    Pioneer'a DVR-111 wyprodukowana przez Buffalo jako
    DVSM-XL516FB... Ot - globalizacja ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    Kierowanie sie metka w swiecie, gdzie wszystko i tak
    zjezdza z jednej linii produkcyjnej w przyslowiowych
    Chinach, a jedynym zmartwieniem glownego technologa
    jest jak najdokladniejsze zastosowanie w praktyce
    "planned obsolescence" jest cokolwiek smieszne...
    Niestety. :/

  • 4. Data: 2012-01-17 14:48:42
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-01-17 15:06, Vituniu pisze:

    > To Sony produkuje jeszcze jakies napedy optyczne??

    Tak i robi to dosyć dobrze.
    http://www.ceneo.pl/;szukaj-nagrywarka+sony
    Czy składane w Chinach, wszystko możliwe, takie czasy.

  • 5. Data: 2012-01-17 14:53:09
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > To Sony produkuje jeszcze jakies napedy optyczne??

    Nie wiem czy produkuje, ale napewno firmuje i pewnie doglada jakości :)

> [...]
    > jest jak najdokladniejsze zastosowanie w praktyce
    > "planned obsolescence" jest cokolwiek smieszne...

    Natomiast kierowanie się statystyką zwrotów reklamacyjnych jest cokolwiek
    mniej śmieszne choć dla niektórych może być trudne do pojęcia ;)

  • 6. Data: 2012-01-17 17:51:27
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    > LG,

    Mam dwie nagrywarki DVD?RW LG z 2007 roku i w obu padła obsługa CD -
    więc raczej odpada...

    > Sony.

    No właśnie, Sony są szybkie i tanie. Przynajmniej w porównaniu do Asusa.

  • 7. Data: 2012-01-17 17:57:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Szyk" napisał w wiadomości grup
    > Mam dwie nagrywarki DVD?RW LG z 2007 roku i w obu padła obsługa CD - więc
    > raczej odpada...

    To niczego nie dowodzi. Mam napęd LG GSA-H12L(2006-2007 r) i pracuje idealnie.

    > No właśnie, Sony są szybkie i tanie.

    Szybkie i tanie to mogą być dziwki. ;)

  • 8. Data: 2012-01-17 17:58:23
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > Mam dwie nagrywarki DVD?RW LG z 2007 roku i w obu padła obsługa CD - więc
    > raczej odpada...

    Masz pretensje że 4-5 letnia nagrywarka padła? :) Każda padnie po takim
    czasie, a wiele jeszcze wcześniej. Chcesz przedłużyć trwałość, to kup
    zewnętrzną i podłączaj tylko wtedy kiedy będzie potrzebna.

  • 9. Data: 2012-01-17 18:02:02
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-17 18:51, Szyk pisze:

    > Mam dwie nagrywarki DVD?RW LG z 2007 roku i w obu padła obsługa CD -
    > więc raczej odpada...

    > No właśnie, Sony są szybkie i tanie. Przynajmniej w porównaniu do Asusa.

    Eh dziecioku inwestycja to byla jak nagrywarki kosztowaly 1500zl nie
    50zl. A SONY powiem ci ze robi np zajebiste napedy do swihc konsol
    padaja jak muchy po gwarancji tak ze SONY to wiesz tylko ładna naklejka
    jest.
    Kup cokolwiek byleby mialo jak najdgluzsza gwarancje.

  • 10. Data: 2012-01-17 18:24:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Zenek" napisał w wiadomości grup
    > Eh dziecioku inwestycja to byla jak nagrywarki kosztowaly 1500zl nie 50zl.

    Pamiętam jak za 600 zł kupiłem 8x4x32. Za 510 zł była 4x4x32 (którą można było
    przerobić na wyższy model).