  • 11. Data: 2012-01-17 19:26:59
    Temat: Re: jaka nagrywarka DVD?RW?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    news:jf4ebn$n5o$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Zenek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Pamiętam jak za 600 zł kupiłem 8x4x32. Za 510 zł była 4x4x32 (którą można
    > było przerobić na wyższy model).
    Co Ty tam pamietasz ....
    - wspomnienie radosci z poprawnego wypalenia plytki CD
    z podwojna predkoscia - bezcenne ;)

  • 12. Data: 2012-01-17 20:32:02
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-01-17 14:38, Szyk wrote:
    > Witam
    >
    > Jestem zmuszony do zainwestowania w napęd DVD?RW. Stąd moje pytanie:
    >
    > Jakiego producenta napędów DVD?RW byście polecili?

    Podstawowe pytanie - jak intenstywne tego bedziesz uzywal? Jezeli od
    swieta, to dowolny naped.. polecalbym unikanie baardzo tanich modeli,
    bywaja niewygodne nawet od swieta (glosne etc.) mam jakies sony, ktore
    kupilem tylko dlatego by bylo. za ta sama kase (w sumie grosze) samsung
    pewno bylby znacznie przyjemniejszy

  • 13. Data: 2012-01-18 06:53:18
    Od: "Mrzafka" <m...@d...com.pl>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > LG, Sony. Byle nie Samsung :)

    A co masz do Samsunga?
    Do firmy zamawiałem i zamawiam komputery
    zazwyczaj z nagrywarkami Samsunga (od około 5 lat).
    Do tej pory żadna nie padła i mają się dobrze.
    Sam używam modelu SH-S223B SATA
    Nie mam najmniejszych powodów do narzekania,
    a wypalam sporo płyt CD i DVD.
    --
    Mrzafka
    m...@d...com.pl

  • 14. Data: 2012-01-18 07:33:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup
    > Co Ty tam pamietasz ....
    > - wspomnienie radosci z poprawnego wypalenia plytki CD
    > z podwojna predkoscia - bezcenne ;)

    Co Ty tam pamiętasz...
    Ja na prędkości 8x wypalałem ponad 60 płyt. Zajęło mi to coś koło 12 godzin. :)

  • 15. Data: 2012-01-18 07:54:58
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Co Ty tam pamiętasz...
    > Ja na prędkości 8x wypalałem ponad 60 płyt. Zajęło mi to coś koło 12
    godzin. :)

    Młodyś... ;)

    Yamaha CDR-102, caddy, spalenie dwoch"zlotych" kodakow
    pod rzad (ktos pamieta po ile one wtedy byly?) i teskne spojrzenia
    na cenniki dyskow SCSI...

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 16. Data: 2012-01-18 16:50:01
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Rafal Lukawski <r...@l...pl> napisał(a):
    > mam jakies sony, ktore
    > kupilem tylko dlatego by bylo. za ta sama kase (w sumie grosze) samsung
    > pewno bylby znacznie przyjemniejszy
    Witam
    Co ciekawe, to "jakieś Sony" może tak naprawdę być Liteonem :), bo kilka modeli
    firmowanych przez Sony - było produkcji Liteon.
    Jeżeli chcesz się bawić, to ciekawa strona o nagrywarkach, tuningu itp.
    http://codeguys.rpc1.org/index.html
    PP

  • 17. Data: 2012-01-18 16:53:26
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-01-18 17:50, PL(N)umber_One wrote:
> [...]
    > firmowanych przez Sony - było produkcji Liteon.
    > Jeżeli chcesz się bawić, to ciekawa strona o nagrywarkach, tuningu itp.

    Naturalnie, przeciez Acer, HP, Sony etc nie produkuja wszystkiego tylko
    markuja. Wiec nie ma sie co szukac drugiego dna.

    W przypadku gdy naped wykorzystuje sie srednio 1xmiesiac, w zasadzie
    szkoda czasu na szukanie. Po pierwsze to grosze, po drugie zanim sie
    zepsuje to pewno standard obslugiwany przez taki napęd przy takiej
    częstotliwości uzytkowania zostanie wycofany ;)

  • 18. Data: 2012-01-18 16:57:24
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    PL(N)umber_One <p...@g...pl> napisał(a):

    > Co ciekawe, to "jakieś Sony" może tak naprawdę być Liteonem :), bo kilka modeli

    Parę lat temu Sony przejeło on NEC dział nagrywarek. NEC robił dobre modele
    ale dzieci tego związku - Optiarc były chyba najgorszymi nagrywarkami w historii.

  • 19. Data: 2012-01-18 17:01:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik " Gil" napisał w wiadomości grup
    > Parę lat temu Sony przejeło on NEC dział nagrywarek. NEC robił dobre modele
    > ale dzieci tego związku - Optiarc były chyba najgorszymi nagrywarkami w
    > historii.

    A co z Plextor? Kilka lat temu były żarty, że wypali na wszystkim - nawet płycie
    chodnikowej. :)

  • 20. Data: 2012-01-18 17:43:19
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Reasumując, tak jak przedpiścy uważam, że jeżeli nie planujesz masowego
    wypalania płyt, to nie ma co specjalnie wybrzydzac na konkretną markę, czy
    szukać ekstra nowości. Tym bardziej, że według gości z przytoczonej przeze mnie
    wcześniej strony - sporo nowych modeli, to ten sam hardware co w poprzednim
    modelu, tylko z poprawionym oprogramowaniem. Zatem przy pomocy prostych
    programów (dostępne na ww stronie) można sobie niejednokrotnie "przerobić" na
    nowszy model.
    PP