  • 1. Data: 2012-01-17 13:01:30
    Temat: Do Zenusia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jesteś pewien, że mysz można podłączyć bez problemów do każdego Telewizora Samsunga z
    USB?

    Model spełniający moje wymogi to PS51D550 -- ale myszy nie można do niego podłaczyć.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-01-17 17:41:10
    Temat: Re: Do Zenusia
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    > Jesteś pewien, że mysz można podłączyć bez problemów do każdego
    > Telewizora Samsunga z USB?
    >

    > Model spełniający moje wymogi to PS51D550 -- ale myszy nie można do
    > niego podłaczyć.

    U mnie działa.

    Zanim podlaczysz trzeba wgrac najlepiej do pamieci telewizora widget do
    obslugi klawiatury i myszy link gdzie to lezy juz podalem.

  • 3. Data: 2012-01-17 17:44:25
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=Z8T6Qd7xgW0

  • 4. Data: 2012-01-18 11:27:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zenek" jf4brl$fob$...@n...dialog.net.pl

    podłaczyć.

    > U mnie działa.

    A jaki masz model?

    Fragment rozmowy z Samsungiem:

    E> A do jakiegoś można podłączyć myszkę?

    S> Do żadnego.

    > Zanim podlaczysz trzeba wgrac najlepiej do pamieci telewizora widget do obslugi
    klawiatury i myszy link
    > gdzie to lezy juz podalem.

    Ja chcę:

    plazmę o przekątnej około 40 cali z możliwością podłączenia
    (poprzez USB) do niej zwykłej komputerowej myszki i zwykłej
    komputerowej klawiatury, tak aby możliwe było korzystanie
    z telewizora jak z przeglądarki internetowej, ale bez
    włączania (i podłączania do TV) komputera

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-01-18 14:21:13
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    > "Zenek" jf4brl$fob$...@n...dialog.net.pl

    > A jaki masz model?

    Taki jak na filmie z youtube, ale to nie ma wiekszego znaczenia bo kazdy
    z USB obsluguje i klawiature i mysz.

    > Fragment rozmowy z Samsungiem:

    Teraz widzisz jakich to specow zatrudnia samsung, wiekszosc to
    pokomunistyczne odpady.

> [...]
    > z telewizora jak z przeglądarki internetowej, ale bez
    > włączania (i podłączania do TV) komputera

    Odpowiedz na pytanie juz zapodalem kazdy samsung ze zlaczem USB i RJ45,
    problemem moze byc ilosc zlacz USB ale wtedy mozna skorzystac z HUB'a
    najlepiej aktywnego.

  • 6. Data: 2012-01-18 17:30:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zenek" jf6kgp$ise$...@n...dialog.net.pl

> [...]
    obsluguje i klawiature i mysz.

    > Teraz widzisz jakich to specow zatrudnia samsung, wiekszosc to pokomunistyczne

    Na razie Ty mówisz tak, Samsung mówi inaczej. Trudno mi
    komuś przyznać rację. :) Inna sprawa, że w najgorszym
    wypadku mogę uznać poniższe rozwiązanie za dobre:

    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=86c
    VK92jEc8&NR=1

> [...]

    > Odpowiedz na pytanie juz zapodalem kazdy samsung ze zlaczem USB i RJ45, problemem
    moze byc ilosc zlacz USB ale wtedy mozna

    Raczej to liczba, nie ilość. Klawiatura i mysz na jednym USB,
    na drugim coś okazjonalnego -- na przykład dysk lub penflaszka.
    Czego jeszcze mi potrzeba?

    Net podłączyć chcę drutem RJ45. Wewnątrz mieszkania WiFi czasami zawodzi.

    Ciekawe, czy pójdzie klawiatura i mysz z PS/2 i przejściówka na USB. :)
    Takie przejściówki mam dwie -- z komputerami chodzą bez trudu, z jednym
    nawet pod DOSem. Miałbym wówczas klawiaturę i mysz w pewnym sensie bez
    przewodów -- bo choć i mysz, i klawiatura jest bezprzewodowa, to jednak
    ogon z przejściówką oraz z modułem radiowym będzie gdzieś wisiał.

    Muszę zapoznać się z możliwościami telewizorów Samsunga, aby zdecydować
    się na któryś z modeli -- a widzę, że jest tego całe mrowie. :) Co do
    wielkości ekranu -- w dobrym układzie na preferowanej ścianie mam 3 metry,
    a w gorszym na tej ścianie nawet nie mam 2 metrów. Na innej ścianie mam
    nawet 5 metrów, ale wolę tę do której mam bliżej.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'