  • 1. Data: 2012-01-17 07:32:57
    Temat: Jaka grafika do D410PT?
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    Witam,

    Poszukuję grafiki, niestety wymagania są nieciekawe:

    - low profile (i takiż śledź)
    - wyjście najchętniej analog (chyba że przejściówka)
    - PCI
    - jak najniższy pobór mocy
    - chłodzenie pasywne (koniecznie)
    - o wydajności nie gorszej, niż GF6100 z nForce2.
    - najchętniej nVidia

    Chodzić to ma na płycie Intel D410PT.

    Doradzicie coś? Nie musi być nowe, byle było gdzieś
    do kupienia....

    Dzięki z góry, pozdrawiam,

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 2. Data: 2012-01-17 12:00:01
    Temat: Re: Jaka grafika do D410PT?
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Poszukuję grafiki, niestety wymagania są nieciekawe:
    > - PCI
    > - o wydajności nie gorszej, niż GF6100
    > (...)
    > Doradzicie coś?

    Tak... Przeniesienie numeru do Ery.

    IIRC najszybsze dostepne "dla ludzi" karty dla PCI
    to bylo cos w okolicach FX5200 lub Radeona 9200.
    Ktos zdaje sie robil tez GF 4 Ti4200, ale nie wiem,
    czy uda Ci sie dostac.

    Wszystkie powyzsze maja TDP na poziomie ~30-35W
    Czyli w DOBRZE WENTYLOWANEJ obudowie da sie
    je chlodzic pasywnie (choc bedzie im raczej cieplo).

    Zadna nie ma DX 9c, OGL 2.0 ani shaderow w wersji 3
    (technologie obecne w 6100).

    Wydajnosc zadnej z powyzszych nie bedzie znaczaco
    (jesli w ogole) wyzsza od GF6100 (z wylaczeniem 4Ti,
    ktory powinien lepiej sobie poradzic z grami przeznaczonymi
    dla DX8 i starszych, a i to pod warunkiem, ze tekstury
    zmieszcza sie w pamieci karty)

    Jesli o odtwarzanie filmow idzie, to IMHO z perspektywy
    dzisiejszych kodekow wszystkie powysze beda sobie radzic
    jednakowo zle. :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2012-01-17 12:31:42
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > - jak najniższy pobór mocy
    > - chłodzenie pasywne (koniecznie)
    > - o wydajności nie gorszej, niż GF6100 z nForce2.

    Jeszcze może podpowiedz co toto ma robić. Bo jeśli w planie jest odtwarzanie
    FullHD w H.264 czy coś w tym stylu, to nie za bardzo to widzę :)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 4. Data: 2012-01-17 12:44:37
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > - o wydajności nie gorszej, niż GF6100 z nForce2.

    Istnieje na przykład takie coś: http://u.42.pl/2HFQ
    Plus minus 4x mocniejsze od 6100, około 380zł z wysyłką z USA.
    O, widzę, że na Allegro też jest jakiś konkretny low profile:
    http://allegro.pl/karta-grficzna-na-slot-pci-radeon-
    hd5450-grafika-i2031624714.html

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 5. Data: 2012-01-17 12:46:31
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 17-01-2012 13:31, =Marcos= rzecze:

    > Jeszcze może podpowiedz co toto ma robić. Bo jeśli w planie jest
    > odtwarzanie FullHD w H.264 czy coś w tym stylu, to nie za bardzo to
    > widzę :)

    E, bez przesady :-) Wystarczyłoby, żeby nie ciął się flash
    na jutubku (nie HD) i płynnie chodziło Google Earth :-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 6. Data: 2012-01-17 12:56:24
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 17-01-2012 13:00, Vituniu rzecze:

    > Tak... Przeniesienie numeru do Ery.

    Nie ma takiego numeru... znaczy takiej sieci :-)

> [...]
    >
    > Wszystkie powyzsze maja TDP na poziomie ~30-35W
    > Czyli w DOBRZE WENTYLOWANEJ obudowie da sie
    > je chlodzic pasywnie (choc bedzie im raczej cieplo).

    Ja ich katować nie zamierzam...

    Poważnie budżetowe GF6100 to taki cud wydajności?

    A coś takiego:
    http://allegro.pl/nvidia-quadro-nvs-280-64mb-pci-dua
    l-vga-zikom-i2051471452.html

    nie będzie porównywalne?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 7. Data: 2012-01-17 12:59:14
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 17-01-2012 13:44, =Marcos= rzecze:

    > O, widzę, że na Allegro też jest jakiś konkretny low profile:
    > http://allegro.pl/karta-grficzna-na-slot-pci-radeon-
    hd5450-grafika-i2031624714.html

    Wygląda nie najgorzej, ciekawe czy ma śledzia LP (rzeźbić nie mam
    ochoty). No i niestety to nie nVidia (tak, wiem- rozważania
    "o wyższości" jak AMD/Intel :-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 8. Data: 2012-01-17 13:35:06
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Nie ma takiego numeru... znaczy takiej sieci :-)

    Fakt... szkoda powiedzonka... ;)

    > Poważnie budżetowe GF6100 to taki cud wydajności?

    Nie. To raczej pozostale wymieniane uklady sa "ciut" leciwe :P

    > A coś takiego:
    > http://allegro.pl/i2051471452.html
    > nie będzie porównywalne?

    Google twierdza, ze wewnatrz jest NV34GL, czyli
    cioteczny szwagier ze strony matki FX5200 wlasnie...

    Jesli chcesz wsparcia dla wspolczesnych kodekow
    i Flash to IMHO pozostaje Ci szarpnac sie na jakis
    wynalazek z Radeonem HD na pokladzie.

    Tutaj wymagania sprzetowe dla akceleracji Flash:
    http://www.adobe.com/pl/special/products/flashplayer
    /systemreqs/

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 9. Data: 2012-01-18 06:23:35
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 17-01-2012 14:35, Vituniu rzecze:

    > Tutaj wymagania sprzetowe dla akceleracji Flash:
    > http://www.adobe.com/pl/special/products/flashplayer
    /systemreqs/

    Dzięki.

    --