  • 1. Data: 2010-01-22 07:59:43
    Temat: jaka karta do Canona D7
    Od: rabin <t...@g...com>

    witajcie,
    jaką minimalną prędkość powinna mieć karta pamięci do D7?
    Jaką polecacie?
    mam na oku kartę z prędkością transmisji 35Mb/s ale nie jestem pewny
    czy da ona radę przy nagrywaniu sekwencji video.
    proszę o radę.
    dzięki
    rabin

  • 2. Data: 2010-01-22 08:57:34
    Temat: Re: jaka karta do Canona D7
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > witajcie,
    > jaką minimalną prędkość powinna mieć karta pamięci do D7?
    > Jaką polecacie?

    Do zdjęć obojętnie jaką, w miarę szybką.
    Do Kałasza (8 zdjęć na sekundę) jak najszybszą; UDMA 5 albo 6. Różnicę naprawdę
    widać.

    > mam na oku kartę z prędkością transmisji 35Mb/s ale nie jestem pewny
    > czy da ona radę przy nagrywaniu sekwencji video.

    Według instrukcji 7D, 1 sekunda wideo to 5.5 MB/s danych do zapisu.
    Ja polecam już karty UDMA jako minimum. D300s czy 7D wiedzą jak to wykorzystać.
    Uwaga na koniec: wg kilku raportów w sieci 7D póki co nie radzi sobie z kartami
    większymi niż 32 GB.

    pozdrawiam,
    gietrzy