  • 1. Data: 2010-01-22 11:27:52
    Temat: Lampa studyjno - przenośna
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Witam,
    poszukuję lampy jak w tytule. Może prościej: już znalazłem, ale ma pewien
    mankament. Jest to Quantuum R+ 600 Dual Power. Problem w tym, że lampa
    pilotująca działa tylko na zasilaniu sieciowym, potrzebuję korzystać z tego
    w terenie. Znacie podobne rozwiązanie (najlepiej w przybliżonej cenie), ale
    spełniające moje wymagania?

    Pzdr.
    Maniek

  • 2. Data: 2010-01-22 19:09:57
    Temat: Re: Lampa studyjno - przenośna
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Jan., 12:27, "Marian Paździoch" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > w terenie. Znacie podobne rozwiązanie (najlepiej w przybliżonej cenie), ale

    a nie moglby Kiepski z cycem Waldusiem dorobic do tego generator na
    220 V ?

  • 3. Data: 2010-01-22 22:46:25
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

    >a nie moglby Kiepski z cycem Waldusiem dorobic do tego generator na
    >220 V ?

    A babcia by napedzala? Nie pali, nie pije, a chodzi, perpetum mobile ;)

  • 4. Data: 2010-01-23 00:17:55
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > pilotująca działa tylko na zasilaniu sieciowym, potrzebuję korzystać z
    > tego w terenie. Znacie podobne rozwiązanie (najlepiej w przybliżonej

    zostaje Ci chyba tylko kupno generatora ?

    Roger

  • 5. Data: 2010-01-23 02:06:55
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Marian Paździoch pisze:
> [...]
    > w terenie. Znacie podobne rozwiązanie (najlepiej w przybliżonej cenie), ale

    A zastanowiłeś się dlaczego pilot nie działa? Policz sobie ile by
    działał pilot w terenie przy założeniu, że jest założona żarówka
    pobierająca 50W.

    wer

  • 6. Data: 2010-01-23 10:34:17
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hjddl9$bbe$1@news.interia.pl...
    > zostaje Ci chyba tylko kupno generatora ?

    Myślałem nad tym, jeszcze przełknąłbym wagę takiego urządzenia, ale
    wytwarzany hałas trochę by mi przeszkadzał :P.

    Pzdr.
    Maniek

  • 7. Data: 2010-01-23 12:17:43
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 23 Jan., 11:34, "Marian Paździoch" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Myślałem nad tym, jeszcze przełknąłbym wagę takiego urządzenia, ale
    > wytwarzany hałas trochę by mi przeszkadzał :P.

    sa takie niewielkie przenosne akumulatory do awaryjnego rozruchu
    samochodu.
    nie sa ciezkie , nie wiem dokladnie 5 kg. Zgrabnie zapakowane z
    uchwytem.
    do tego przetwornice 12/220 V o odpowiedniej mocy - sa nowki do
    kupienia.
    Mozna latwo przeliczyc jak dlugo mozesz tym zasilac piloty . tak na
    wyczucie to chyba wiecej niz godzine.
    a potem doladowac. Cicho i elegancko ,a w razie czego mozna i samochod
    odpalic.

  • 8. Data: 2010-01-23 12:57:19
    Temat: Re: Re: Lampa studyjno - przenośna
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    On Sat, 23 Jan 2010 04:17:43 -0800 (PST), XX YY
    <f...@g...com> wrote:

> [...]
    >uchwytem.
    >do tego przetwornice 12/220 V o odpowiedniej mocy - sa nowki do

    A nie lepiej odwrotnie? Wymienić piloty na 12 woltowe i transformator
    odpowiedniej mocy do pracy w studio.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 9. Data: 2010-01-23 13:10:45
    Temat: Re: Lampa studyjno - przeno na
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 23 Jan., 13:57, Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>
    wrote:

    > A nie lepiej odwrotnie? Wymienić piloty na 12 woltowe i transformator
    > odpowiedniej mocy do pracy w studio.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł

    tak czy owak dodatkowe zasilanie do pilotow jest potrzebne.
    sa lampy halogenowe 12 V na gwint jak w zarowkach 220 V - to byc moze
    tez rozwiazanie , ale co z dimmerem , czy bedzie w tej samej proporcji
    zmienial moc pilota jak lamp - raczej nie ?
    nie wiem czy przerobka jest taka prosta , jako ze jasnosc pilota ma
    sie zmieniac z nasatwa mocy lampy.

    w sumie problem wydaje mi sie latwy do rozwiazania.