  • 1. Data: 2009-03-18 12:28:03
    Temat: jak zasłonić pewna częśc filmu
    Od: "Cyki" <k...@t...net>

    Witam, poszukuję programu albo sposobu jakiegoś który pozwoli mi "zasłonić"
    pewną część filmu? Chodzi mi o coś takiego jak jest np. w telewizji
    zasłonięta /niewyraźna/ twarz. Dzięki

  • 2. Data: 2009-03-18 13:24:26
    Temat: Re: jak zas?oniae pewna cze?c filmu
    Od: Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

    On Wed, 18 Mar 2009 13:28:03 +0100
    "Cyki" <k...@t...net> wrote:

    > Witam, poszukuje programu albo sposobu jakiego? który pozwoli mi "zas?oniae"
    > pewn? cze?ae filmu? Chodzi mi o co? takiego jak jest np. w telewizji
    > zas?onieta /niewyra 1/4 na/ twarz. Dzieki

    To grupa hardware'owa, więc jeśli twarz ma być zasłonięta, to czarny
    papier, a jeśli niewyraźna, to pergamin do kanapek. Taśma klejąca taka
    sama w obu przypadkach.

    --
    Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

  • 3. Data: 2009-03-18 13:32:20
    Temat: Re: jak zasłonić pewna częśc filmu
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Cyki pisze:
    > Witam, poszukuję programu albo sposobu jakiegoś który pozwoli mi "zasłonić"
    > pewną część filmu?

    Grupa pl.comp.pecet zajmuje się tylko i wyłącznie sprzętem, więc spróbuj
    z karteczkami samoprzylepnymi ;-)

    --
    PSYLO

  • 4. Data: 2009-03-18 13:36:02
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 18 Mar 2009 14:32:20 +0100, PSYLO napisał(a):

    > Grupa pl.comp.pecet zajmuje się tylko i wyłącznie sprzętem

    Przydałoby się takie info w opisie grupy.

    --
    GLaF

  • 5. Data: 2009-03-18 13:36:19
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    PSYLO pisze:

    > Grupa pl.comp.pecet zajmuje się tylko i wyłącznie sprzętem, więc spróbuj
    > z karteczkami samoprzylepnymi ;-)

    To fakt. :) Ale tak abstrahując od tematyki grupy - zdajesz sobie sprawę
    jak zblazowani ludzie siedzą na grupach typu divx, multimedia itp? :)
    Nie? Zadaj proste pytanie i sie przekonaj... ;)

    Pzdr, OMSON

  • 6. Data: 2009-03-18 13:58:11
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 18 Mar 2009 14:36:02 +0100, GLaF na pl.comp.pecet napisał(a):

    > Przydałoby się takie info w opisie grupy.

    A nie ma :) ? "(Pecety, czyli komputery klasy PC.)"

    Ponadto w FAQ jest to wyraźnie napisane ...

    <cite>
    1.1.2 Tematyka grupy pl.comp.pecet

    Tematyką grupy są wszystkie zagadnienia związane z komputerami klasy
    PC, dotyczące sprzętu.
    </cite>

    "Godzi się uczyć i od wroga. Owidiusz (Publius Ovidius Naso, 43 p.n.e. - 17
    lub 18 n.e.)"

  • 7. Data: 2009-03-18 15:25:47
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 18 Mar 2009 14:58:11 +0100, Marcin Stankiewicz napisał(a):

    > A nie ma :) ? "(Pecety, czyli komputery klasy PC.)"

    No właśnie nie ma. Komputer to nie tylko "żelastwo", ale też
    oprogramowanie.

    > Ponadto w FAQ jest to wyraźnie napisane ...

    Owszem. Ale FAQ trzeba poszukać, a opis jest widoczny od razu.

    Nie usprawiedliwiam tu lenistwa ani dysgooglii, ale lekka modyfikacja opisu
    chyba by pomogła na wiele 'entegów' dot. programów (wiem, jestem
    niepoprawnym optymistą).

    --
    GLaF

  • 8. Data: 2009-03-18 17:06:18
    Od: "martae" <m...@h...com>

    ludzie, i co z tego ze to nie ta grupa?? zachowujecie sie wszyscy jak grupa
    niedorosnietych dzieci, zamiast pominac temat to piszecie nieskonczenie
    wiele tych samych stwierdzien robiac wszystkim innym wiecej krzywdy niz Cyki
    wyslanie niedortunnie postu. ;-((( gehe cala Polska!! co za dziwny narod

    me

  • 9. Data: 2009-03-18 18:23:46
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    > A nie ma :) ? "(Pecety, czyli komputery klasy PC.)"

    Hmm, kiedy ostatnio odświeżałeś sobie listę grup?
    "Pecety, czyli sprzęt komputerowy klasy PC.".
    Słowo - klucz: "sprzęt" ;-)

    JoteR

  • 10. Data: 2009-03-18 18:32:14
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "martae" <m...@h...com> napisała:

    > ludzie, i co z tego ze to nie ta grupa??

    Zrobiłem kupę. No i co z tego, że w kuchni?

    > zachowujecie sie wszyscy jak grupa niedorosnietych dzieci, zamiast
    > pominac temat to piszecie nieskonczenie wiele tych samych stwierdzien

    I jakaś baba usiłowała tę kupę sprzątnąć. A mogła ją omijać, duża nie była,
    dojścia do lodówki nie blokowała.

    ;-((( gehe cala Polska!! co za dziwny narod

    Nie wiem jak u was w Gabonie, ale u nas w Rzplitej kupę robi się w łazience.

    JoteR