  • 31. Data: 2009-03-22 08:56:56
    Temat: Re: jak zasłonić pewna częśc filmu
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Mam problem z kamieniem i odkamienianiem. Radzę sobie octem i kwasem
    > cytrynowym;
    (...)
    > Z zatkanymi rurami nie mam problemów.
    (...)

    > Mam problem (miałem dwa razy) z wężykami doprowadajacymi wodę.
    (...)

    > I mam problem z pękającą ścianą.
    (...)
    > Wężyki tez kupił ,,doskonały'' glazurnik. Moje (kupione przeze mnie)
    > wężyki żyją do dzisiaj.
    (...)
    > stało się inaczej... I tak poraniłem uczucia ludzi -- ludzie są dziwni i
    > mogą pogodzić
    > się ze spalaniem tony szmalu w papierosach, ale zazdrośnie podchodzą do
    > bidetów
    (...)
    Człowieku!
    pl.comp.pecet.
    Zadzwoń na telefon zaufania, jak chcesz się wyżalać.

  • 32. Data: 2009-03-23 15:24:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr" gq4uhh$tuf$...@n...onet.pl

    > Człowieku!
    > pl.comp.pecet.
    > Zadzwoń na telefon zaufania, jak chcesz się wyżalać.

    Wyżalały się takie dupki jak Ty. :) I mamrotały -- jesteśmy mądrzy, ale biedni...
    I brały ode mnie szmal, brały, brały... A ja -- dawałem, aż zmądrzałem i przestałem
    dawać. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2009-03-23 19:28:20
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

> [...]
    > biedni...
    > I brały ode mnie szmal, brały, brały... A ja -- dawałem, aż zmądrzałem i
    Masz jednak kurewsko wielkie problemy ze zrozumieniem słowa pisanego.

  • 34. Data: 2009-03-24 14:47:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr" gq8ntf$buf$...@n...onet

    > Masz jednak kurewsko wielkie problemy ze zrozumieniem słowa pisanego.

    I na czym to kurestwo polega? Na braniu pieniędzy za nierząd pisany?

    -=-

    Piszesz pod ,,natchnieniem''? Widzisz gdzieś w moim poście użalanie się?

    Było pytanie o problem z zatkanymi rurami (bo rozmowa zahaczyła jakoś
    o łazienki -- nie ja sprowadziłem rozmowę na łazienkowe tory; ja jedynie
    zauważyłem, że sedes do wyposażenia łazienki raczej nie należy) i była
    moja odpowiedź, z której wynika, że problem taki u mnie nie występuje,
    choć ryzykownie umieściłem rury w podłodze mieszkania, niemal poziomo,
    czyli bez spadku, a raczej z bardzo małym spadkiem. BTW -- mam sporo tych
    rur: brodzik/prysznic, umywalka, pralka i wanna. I wszystko się pomieściło. :)

    Kafelki popękały w garderobie i pęknięcia nie są męczące, bo są zazwyczaj
    zasłonięte wiszącymi ubraniami. Glazurnikowi płaciłem awansem (z góry; na
    dodatek na kilka lat z góry) a jednak okazał się nieuczciwy, co mnie nie
    martwi ani trochę. Oczywiście mam w piwnicy stosowny zapas płytek i mogę
    wymienić uszkodzony ich rządek na nowy -- z całych.

    Gdzie tu użalanie się? Pisałem o baterii termostatycznej Grohe. :)
    Większość z was pracowałaby na taką jedną baterię pół roku w tamtych
    latach, gdy kończyłem o mieszkanie. :) A dla mnie jej kupno było równie
    łatwe jak dzisiejszy wydatek rzędu stu złotych. :) Szkoda, że w tamtych
    czasach tak wiele zainwestowałem w ,,bliźnich'', a tak niewiele w siebie,
    bo stać mnie było wtedy co najmniej na wiele. I to jest żalenie się? Dzięki
    ,,wdzięczności'' bliźnich mogę teraz zając się sobą i dofinansowywaniem
    siebie bez oglądania się na bliźnich.

    Widzisz gdzieś użalanie się?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'