  • 11. Data: 2009-03-18 18:50:46
    Temat: Re: jak zasłonić pewna częśc filmu
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 18 Mar 2009 19:23:46 +0100, JoteR napisał(a):

    > Hmm, kiedy ostatnio odświeżałeś sobie listę grup?
    > "Pecety, czyli sprzęt komputerowy klasy PC.".
    > Słowo - klucz: "sprzęt" ;-)

    No faktycznie. Ale musiało to się niedawno zmienić. Na stronach gazety i
    onetu są jeszcze stare opisy.

    --
    GLaF

  • 12. Data: 2009-03-18 19:59:48
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 18 Mar 2009 19:23:46 +0100, JoteR na pl.comp.pecet napisał(a):

    > Hmm, kiedy ostatnio odświeżałeś sobie listę grup?

    Sto lat temu ;-) Coś mi się kołatało po łbie odnośnie zmiany opisu, ale
    nie byłem pewny czy doszła do skutku.

    "Ośmieszanie młodości to przywilej starości. Konopiński Lech"

  • 13. Data: 2009-03-19 01:16:42
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    JoteR wrote:

    > Zrobiłem kupę. No i co z tego, że w kuchni?

    > I jakaś baba usiłowała tę kupę sprzątnąć. A mogła ją omijać, duża nie
    > była, dojścia do lodówki nie blokowała.
    >
    > ;-((( gehe cala Polska!! co za dziwny narod
    >
    > Nie wiem jak u was w Gabonie, ale u nas w Rzplitej kupę robi się w
    > łazience.

    Cholera. A ja robię w toalecie. A w łazience się kąpię. Gdzie mam się
    udać na resocjalizację?

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 14. Data: 2009-03-19 03:45:34
    Od: Padre <P...@n...net>

    Cyki pisze:
    > Witam, poszukuję programu albo sposobu jakiegoś który pozwoli mi "zasłonić"
    > pewną część filmu? Chodzi mi o coś takiego jak jest np. w telewizji
    > zasłonięta /niewyraźna/ twarz. Dzięki

    do VirtualDub jest plugin do usuwania loga stacji telewizyjnej
    rozmywający obraz w wyznaczonym obszarze

  • 15. Data: 2009-03-19 06:18:39
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Arkadiusz Dymek" napisał:

    > Cholera. A ja robię w toalecie. A w łazience się kąpię. Gdzie mam się udać
    > na resocjalizację?

    Na Wydział Architektury. Tam bez trudu znajdziesz projekty mieszkań, w
    których łazienka i toaleta tworzy jedno pomieszczenie. Zwane, o dziwo,
    łazienką.

    JoteR

  • 16. Data: 2009-03-19 07:03:52
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 18.03.2009 16:25, GLaF pisze:
    > No właśnie nie ma. Komputer to nie tylko "żelastwo", ale też
    > oprogramowanie.

    Dlaczego? Jak dla mnie komputer to tylko żelastwo. Komputery
    można składać, uruchamiać i testować z minimalnym wykorzysta-
    niem oprogramowania (a za wspominanie BIOSu i Memtesta jeszcze
    nikt na tej grupie nie został skrytykowany). A oprogramowanie
    można tworzyć, analizować i wykonywać nawet bez komputera,
    choćby na kartce papieru, jeżeli ktoś ma odpowiednie zdol-
    ności. (*)

    (*) Jeżeli ktoś czytał "Świat Dysku", to pewnie kojarzy
    patrycjusza Vetinariego, dla którego jedyną prawdziwą
    formą muzyki był zapis nutowy, a wykonanie tego zapisu
    przez muzyków było zbezczeszczeniem czystości formy :)
    Tę samą zasadę można odnosić i do oprogramowania ;)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 17. Data: 2009-03-19 09:08:18
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > A oprogramowanie można tworzyć, analizować i wykonywać
    > nawet bez komputera, choćby na kartce papieru, jeżeli ktoś
    > ma odpowiednie zdolności. (*)

    Hm... Wracajac kiedys z jakiegos copy-party mialem
    przyjemnosc podrozowac z koderami sceny malego Atari...

    Niniejszym potwierdzam... :)

    Aczkolwiek patrzac z boku na dwoch wariatow notujacych
    mnemoniki na odwrocie biletu kolejowego i mamroczacych
    do siebie w blizej niezrozumialym dla reszty pasazerow jezyku...

    No... jakos, na skutek ruchow browna zapewne, dookola
    zrobilo sie wiecej miejsca niz ze statystyki winno wynikac... ;)

> [...]
    > przez muzyków było zbezczeszczeniem czystości formy :)
    > Tę samą zasadę można odnosić i do oprogramowania ;)

    "Wielu, bardzo wielu władców - dobrych, złych, a bardzo
    często martwych, z reguły wie, co się działo.
    Nieliczni potrafią, kosztem ogromnego wysiłku, wiedzieć,
    co się dzieje.
    Vetinari oba typy uważał za pozbawione ambicji."

    Znow mi OT wyszedl....
    Przepraszam,
    Vituniu.

  • 18. Data: 2009-03-19 14:02:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JoteR" gpreng$ff2$...@i...gazeta.pl

    > Nie wiem jak u was w Gabonie, ale u nas w Rzplitej kupę robi się w łazience.

    Na przykład w wannie. :) Albo w umywalce...

    łazienka ż III, CMs. ~nce; lm D. ~nek
    <<pomieszczenie, w którym zainstalowane są urządzenia do mycia się i kąpieli>>

    Myć się w łazience.
    Łazienka wyłożona kafelkami.

    Może chodziło o ubikację lub coś podobnego?...

    -=-

    To grupa ignorantów -- nadzorowana przez specjalistów (hardowych, ale
    typu Michała Kaweckiego) z M$. :) Gdyby ktokolwiek z dyskutantów miał
    pojęcie o obróbce filmu, napisałby (może i obok skrótu ,,NTG'') coś na
    temat takiej obróbki, ale tu raczej należy wykazać niewiedzę innych,
    nie zaś swoją wiedzę czy mądrość. :)

    Jak to zwykle bywa, gdy chce się ukazać innych w złym świetle a siebie
    w dobrym, choć nieprawdziwym -- popełnia się czasami ;) błędy typu ,,kupa
    w wannie''. :) Niby lepiej w wannie niż pod wspomnianą lodówką, ale chyba
    jednak też źle. :)

    Aby było jasne -- nie wiem, jak zasłonić tę twarz. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-03-19 19:41:05
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

    > Na przykład w wannie. :) Albo w umywalce...

    Skoro lubisz... Często musisz przepychać rury?

    > Myć się w łazience.
    > Łazienka wyłożona kafelkami.
    >
    > Może chodziło o ubikację lub coś podobnego?...

    Spytaj mieszkańców bloków, tam najczęściej kibel stoi w łazience.

    JoteR

  • 20. Data: 2009-03-19 20:50:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    JoteR pisze:

    > Skoro lubisz... Często musisz przepychać rury?

    > Spytaj mieszkańców bloków, tam najczęściej kibel stoi w łazience.

    W większości mieszkań kible są w oddzielnym pomieszczeniu.

    --
    animka