eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingjak to odwrocic?jak to odwrocic?
  • Data: 2012-04-01 14:34:54
    Temat: jak to odwrocic?
    Od: " generał fir" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    jesli w teksturze mam punkty A B C D (nap 0,0, 100,0, 0,100 100,100)
    ktore po transformacji (przesuniecie i obrot) na ekran staja sie
    puntami Af Bf Cf Df poprawki dla ruchu po ekranie odpowiadajace
    ruchom po teksturze wylicza sie

    float dxdx = (Bfx-Afx)/width;
    float dydx = (Bfy-Afy)/width;
    float dxdy = (Cfx-Afx)/height;
    float dydy = (Cfy-Afy)/height;

    jak z tego (albo nie z teg) uzyskac wspolczynniki odwrotne tj
    poprawki do ruchu po teksturze dla ruchow miedzy pixelami po ekranie?


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: