eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingjak to odwrocic?Re: jak to odwrocic?
  • Data: 2012-04-02 08:03:01
    Temat: Re: jak to odwrocic?
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    M.M. <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > =?ISO-8859-2?Q?_genera=B3_fir?= <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
    >
    > > jesli w teksturze mam punkty A B C D (nap 0,0, 100,0, 0,100 100,100)
    > > ktore po transformacji (przesuniecie i obrot) na ekran staja sie
    > > puntami Af Bf Cf Df.
    > Do tego momentu rozumiem. Dalej nie wiem o co chodzi.
    >
    > Co to jest poprawka dla ruchu po ekranie odpowiadająca ruchowi po teksturze?
    > Jeśli jest dany ruch po teksturze to składa się on z punktów
    > jakie są osiągane przez poruszający się obiekt. Te punkty tak
    > samo się rzutuje na ekran jak każdy inny punkt tekstury.
    > Pozdrawiam
    >
    >
    chodzi o to ze po transformacji quada logiczny rog tekstury
    zero zero przepisuje sie na x y nap 357.5 117.3, a male
    wektorki podrozowania po teksturze (1,0) i (0,1) przeksztalcaja
    sie w odpowiadajace male obrucone wektorki odnosnego podrozowania
    po ekranie - cos nie moglemn wyliczyc prostego wzoru na wektorki
    dla transformacji odwrotnej - ale dalo sie oszukac zgadujac ze
    te dwa wektorki to zarazem macierz obrotu tak ze trzeba zamienic
    czy tam pomnozyc przez -1 (w sumie to nie wiem) niediagonalne rogi




    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: