eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingjak to odwrocic?Re: jak to odwrocic?
  • Data: 2012-04-02 10:59:35
    Temat: Re: jak to odwrocic?
    Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-04-01 14:34, generał fir pisze:
    > jesli w teksturze mam punkty A B C D (nap 0,0, 100,0, 0,100 100,100)
    > ktore po transformacji (przesuniecie i obrot) na ekran staja sie
    > puntami Af Bf Cf Df poprawki dla ruchu po ekranie odpowiadajace
    > ruchom po teksturze wylicza sie
    >
    > float dxdx = (Bfx-Afx)/width;
    > float dydx = (Bfy-Afy)/width;
    > float dxdy = (Cfx-Afx)/height;
    > float dydy = (Cfy-Afy)/height;
    >
    > jak z tego (albo nie z teg) uzyskac wspolczynniki odwrotne tj
    > poprawki do ruchu po teksturze dla ruchow miedzy pixelami po ekranie?

    Dokładnie odwrotnie :)

    Text_dxdx = 1/dxdx = width/(Bfx-Afx);

    Dobrze mówię ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: