  • 21. Data: 2013-08-28 19:16:47
    Temat: Re: jak się posługiwać filtrem polaryzacyjnym?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JD wrote:

    > Aby na pewno? To jak te lustrzanki mierżą światło przed zrobieniem
    > zdjęcia? Od filmu, to mierzyło kilka modeli olka i ricoha,
    > ale to był pomiar błysku z odpowiednią lampą.

    masz rację trochę strywializowałem sprawę...

    pomiar normalnego światła obywa sie zwykle na pryzmacie

  • 22. Data: 2013-08-29 08:29:51
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote:

    [...]
    > A w szczególności jak profi fotograf zapoda tak ulubioną wersję "3xM"
    > :) (manualnie ekspozycja, manualnie ekspozycja lampą i manualnie
    > ostrzenie) to problem rozejdzie się po kościach ;)

    I tu, jak zwykle, dla SLT-ów trzeba zrobić zastrzeżenie możliwego
    wyjątku - póki nie ma(-m/-my) pewnych danych trzeba powiedzieć, że nie
    ma gwarancji (lustro w polu widzenia w trakcie ekspozycji). :))

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]