  • 1. Data: 2013-08-21 00:01:56
    Temat: No, to ja wrzucam, biore popcorn i sadowie sie wygodnie :)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    http://digitalcamerapolska.pl/warsztat/339-ile-zarab
    ia-fotograf-w-polsce-zobacz-realne-stawki

    --
    pozdrawia Adam
    /słyszałem, że wszystkie problemy doskonale rozwiązuje coś tam/

  • 2. Data: 2013-08-21 14:24:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > http://digitalcamerapolska.pl/warsztat/339-ile-zarab
    ia-fotograf-w-polsce-zobacz-realne-stawki

    He, nikt i nic? Fajnie, że wszyscy porządnie zarabiają i fajnie, że jest
    fajnie :)

    --
    pozdrawia Adam
    /zbankrutujmy w końcu wszyscy i weźmy się do roboty/

  • 3. Data: 2013-08-21 14:49:13
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-21 14:24, Janko Muzykant wrote:
    ia-fotograf-w-polsce-zobacz-realne-stawki

    > He, nikt i nic? Fajnie, że wszyscy porządnie zarabiają i fajnie, że jest
    > fajnie :)

    Po prostu teraz wszyscy już wiedzą ile mają wołać więc poszli trzepać
    konkretną bułę :D

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 4. Data: 2013-08-22 06:01:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:
    ia-fotograf-w-polsce-zobacz-realne-stawki

    > He, nikt i nic? Fajnie, że wszyscy porządnie zarabiają i fajnie, że
    > jest fajnie :)

    no i teraz stado nowych sie rzuci na rynek bo przecież stawki są takie super
    a realne ceny jeszcze spadną :)

    a co do cen za np ślubną fotografię to już teraz wiem że kilku kolegów to
    tutaj prawdziwi krezusi 3500 do 7000 za sesję to super kasa... chłopaki
    żyją jak pączki w maśle.

  • 5. Data: 2013-08-22 20:38:29
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 22.08.2013, o godzinie 06.01.12, na pl.rec.foto.cyfrowa, Marek Dyjor
    napisał(a):

> [...]
    >
    > a co do cen za np ślubną fotografię to już teraz wiem że kilku kolegów to
    > tutaj prawdziwi krezusi 3500 do 7000 za sesję to super kasa... chłopaki

    Na pewno wszędzie tak jest i każdy może tyle krzyknąć. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 6. Data: 2013-08-23 00:13:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Habeck Colibretto wrote:

    ia-fotograf-w-polsce-zobacz-realne-stawki

    > Na pewno wszędzie tak jest i każdy może tyle krzyknąć. :)

    ironia to była...

  • 7. Data: 2013-08-23 00:28:06
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Toteż ją pociągnąłem...

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 8. Data: 2013-08-25 16:05:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 14:24:45 +0200, Janko Muzykant napisał(a):
    ia-fotograf-w-polsce-zobacz-realne-stawki

    > He, nikt i nic? Fajnie, że wszyscy porządnie zarabiają i fajnie, że jest
    > fajnie :)

    Ale tak na oko ... da sie z fotografii reporterskiej wyzyc
    http://metromsn.gazeta.pl/Gwiazdy/10,127256,14476096
    ,Jak_impreza__to_tylko_z_Doda__Wygladala_naprawde_se
    ksownie_.html

    To ile te portale za zdjecie placa ?

    J.

  • 9. Data: 2013-08-25 20:10:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-08-25 16:05, J.F. pisze:
    > http://metromsn.gazeta.pl/Gwiazdy/10,127256,14476096
    ,Jak_impreza__to_tylko_z_Doda__Wygladala_naprawde_se
    ksownie_.html

    > To ile te portale za zdjecie placa ?

    Pewnie kupę kasy, a i praca fascynująca...

    --
    pozdrawia Adam
    /...tylko jest taka jedna, trochę wstydliwa sprawa - jestem z Krakowa.../

  • 10. Data: 2013-08-25 22:25:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
> [...]
    > http://metromsn.gazeta.pl/Gwiazdy/10,127256,14476096
    ,Jak_impreza__to_tylko_z_Doda__Wygladala_naprawde_se

    chyba niewiele sadząc po jakości zdjęć.