  • 1. Data: 2011-01-31 16:11:09
    Temat: Re: jak rozpoznac czy astra ma silnik isuzu
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-31 16:11, mk pisze:
    > Witam
    > Jak pozanc czy Astra II z 2008 ma silnik isuzu czy nie? W dowodzie ma
    > pojemnisc 1686 i numer silnik cos ala: Y17.

    z tego co wiem tam były silniki 1.7cdti i każdy był isuzu. Silniki opla
    montowane były na początku produkcji tego modelu.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2011-01-31 16:11:40
    Temat: jak rozpoznac czy astra ma silnik isuzu
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    Witam

  • 3. Data: 2011-01-31 16:35:13
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    krzysiek82 wrote:

    > z tego co wiem tam były silniki 1.7cdti i każdy był isuzu. Silniki opla
    > montowane były na początku produkcji tego modelu.

    Wlasnie nie wiem. Bo czytalem ze sa jakies rozne oznaczenia tych silnikow.

  • 4. Data: 2011-01-31 16:36:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 16:11:09 +0100, krzysiek82 napisał(a):

    > z tego co wiem tam były silniki 1.7cdti i każdy był isuzu. Silniki opla
    > montowane były na początku produkcji tego modelu.

    a to opel robił jakiekolwiek CDTI poza 1.3 CDTI (których "oplowskość" też
    jest dyskusyjna)???

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2011-01-31 16:45:02
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > a to opel robił jakiekolwiek CDTI poza 1.3 CDTI (których "oplowskość" też
    > jest dyskusyjna)???

    Poprawka. Moja pomylka.Silnik to Z17DTL o mocy 59kW

  • 6. Data: 2011-01-31 18:44:42
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    ?
    Uzytkownik "mk" <h...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam
    > Jak pozanc czy Astra II z 2008 ma silnik isuzu czy nie? W dowodzie ma
    > pojemnisc 1686 i numer silnik cos ala: Y17.

    Chyba wlasnie najprosciej po tej pojemnosci. Kojarzy mi sie ze wlasnie isuzu
    mial 1686.

  • 7. Data: 2011-01-31 18:46:23
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    ?
    Uzytkownik "mk" <h...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam
    > Jak pozanc czy Astra II z 2008 ma silnik isuzu czy nie? W dowodzie ma
    > pojemnisc 1686 i numer silnik cos ala: Y17.

    Pozniejszy motor CDTI tez ma 1686 a jest to wlasnie jednostka ISUZU

  • 8. Data: 2011-01-31 19:15:49
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    Agent wrote:
    > ?
    > Uzytkownik "mk" <h...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >>
    > Pozniejszy motor CDTI tez ma 1686 a jest to wlasnie jednostka ISUZU
    Widac jest to isuzu.Dzieki za pomoc

  • 9. Data: 2011-02-01 09:13:17
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-31 16:36, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    Co rozumiesz przez "opel robił"?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 10. Data: 2011-02-01 10:58:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 01 Feb 2011 09:13:17 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > Co rozumiesz przez "opel robił"?

    niech się zastanowię - "nie kupował od Fiata albo Isuzu"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel