  • 11. Data: 2011-02-01 12:25:43
    Temat: Re: jak rozpoznac czy astra ma silnik isuzu
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-02-01 10:58, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > niech się zastanowię - "nie kupował od Fiata albo Isuzu"

    No to skucha :), Opel "robił" u "siebie" silniki 1.9 CDTI i 1.7 CDTI,
    podobnie jak wspomniane przez Ciebie 1.3 CDTI.
    Silniki 1.9 i 1.3 to oczywiście konstrukcja Fiata a 1.7 Isuzu.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 12. Data: 2011-02-01 12:32:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >>
    > No to skucha :), Opel "robił" u "siebie" silniki 1.9 CDTI i 1.7 CDTI,
    > podobnie jak wspomniane przez Ciebie 1.3 CDTI.

    "U siebie", czyli w spółce produkującej fiatowskie silniki dla obu tych
    firm? ;-)

  • 13. Data: 2011-02-01 12:32:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 01 Feb 2011 12:25:43 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > No to skucha :), Opel "robił" u "siebie" silniki 1.9 CDTI i 1.7 CDTI,

    A co "robił"? Skręcał kadłub który przyjechał od Fiata z głowicą która
    przyjechała od Fiata oraz pokrywą zaworów zrobioną przez siebie z własnym
    logo?

    > podobnie jak wspomniane przez Ciebie 1.3 CDTI.

    co jest prawdą dopiero od momentu wycofania się Fiata z Powertrain, a przed
    tym momentem jest półprawdą :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2011-02-01 13:19:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-02-01 12:32, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > "U siebie", czyli w spółce produkującej fiatowskie silniki dla obu tych
    > firm? ;-)

    Fiatowskie i isuzowskie - tak :)

  • 15. Data: 2011-02-01 13:29:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-02-01 12:32, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > A co "robił"? Skręcał kadłub który przyjechał od Fiata z głowicą która
    > przyjechała od Fiata oraz pokrywą zaworów zrobioną przez siebie z własnym
    > logo?

    Nie - robią od gąsek

    > co jest prawdą dopiero od momentu wycofania się Fiata z Powertrain, a przed
    > tym momentem jest półprawdą :-)

    Oooo, zapowiadasz to od połowy 2007 roku, a oni to dopiero dzisiaj
    zrobili? Ciekawe kiedy napiszą o tym branżowe portale?
    Szacuneczek za źródło informacji i $b za ciekawe informacje ;)

  • 16. Data: 2011-02-01 13:51:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 01 Feb 2011 13:29:29 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > Oooo, zapowiadasz to od połowy 2007 roku, a oni to dopiero dzisiaj
    > zrobili? Ciekawe kiedy napiszą o tym branżowe portale?
    > Szacuneczek za źródło informacji i $b za ciekawe informacje ;)

    to oni zapowiadali, że mają dość i wychodzą
    Czy to moja wina, że co roku to inna strona sprzedaje swoje udziały
    drugiej? W jednym roku Fiat, w drugim GM... pierdolca można od tego dostać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2011-02-01 15:05:41
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > to oni zapowiadali, że mają dość i wychodzą
    > Czy to moja wina, że co roku to inna strona sprzedaje swoje udziały
    > drugiej? W jednym roku Fiat, w drugim GM... pierdolca można od tego dostać.

    Nio to w koncu to slinik isuzu czy jakis inny bo sie lekko pogubilem :).