  • 1. Data: 2011-01-31 09:19:39
    Temat: [3M] - wymiana przewodów hamulcowych - gdzie?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Potrzebny mi mechanik - dobry kontakt, solidny, niepijacka gęba,
    bo hamulce rzecz najważniejsza. Chcę wymienić sztywne przewody.
    Najlepiej w okolicach Wrzeszcza lub Sopotu ale niekoniecznie.

    Miał ktoś stycznośc np. z "Kurek Ryszard. Układy hamulcowe"?
    Widzę też że o "Garage66" w Jaśkowej Dolinie opinie wyłącznie złe.

  • 2. Data: 2011-01-31 10:32:01
    Temat: Re: - wymiana przewodów hamulcowych - gdzie?
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 31 Sty, 09:19, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:
> [...]
    > z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    > gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

    Zadzwon do AUTO MORENA 58 683 58 83. To nie jest warsztat
    specjalizowany w hamulcach tylko ogolny, ale kontakt bdb i jakosc
    uslug wg mnie tez. Wlasciciel - pan Irek - kumaty facet. Ceny - ani
    nie najnizsze, ani nie najwyzsze, ale w granicach niskich.
    Robilem u nich pasek rozrzadu w 1.9 TDI, tata robil cos w zawieszeniu
    w transporterze, znajomi tez chwala. Zreszta - ma gosc oblozenie, wiec
    to tez o czyms swiadczy.
    Zadzwon i pogadaj.

  • 3. Data: 2011-01-31 16:46:21
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-31 10:32, Tatanka pisze:

    > Zadzwon do AUTO MORENA 58 683 58 83. To nie jest warsztat
    > specjalizowany w hamulcach tylko ogolny, ale kontakt bdb i jakosc
    > uslug wg mnie tez.

    Dzięki za sugestię.

  • 4. Data: 2011-01-31 18:06:41
    Temat: Re: [3M] - wymiana przewodów hamulcowych - gdzie?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Jakub Witkowski* w wiadomości news:ii5rar$ibq$1@news2.ipartners.pl
    napisał(a):
> [...]
    > Miał ktoś stycznośc np. z "Kurek Ryszard. Układy hamulcowe"?
    > Widzę też że o "Garage66" w Jaśkowej Dolinie opinie wyłącznie złe.

    Polecam Mebus, zawieszenie, hamulce i układy wydechowe (od tego ostaniego
    chyba zaczynali) robią porządnie.
    Hamulce mi ruszali kilka razy, w tym 2 razy przewody giętkie, 1szt
    sztywnego, jedyne do czego można się przyczepić to wygląd warsztatu.
    Co najważniejsze to nie ma problemu by być cały czas przy aucie i patrzeć
    mechanikowi na ręce... choć ja już tego tam nie robie, mam 2 warsztaty w
    których sie nie boje o uczciwość i jakość pracy, Mebus to jeden z nich :-)

    Pozdr

  • 5. Data: 2011-01-31 22:15:07
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    www.tune-up.pl

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 6. Data: 2011-02-01 07:23:55
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:ii78os$7og$1@node1.news.atman.pl...

    > www.tune-up.pl

    A oni się zajmują ogólnymi naprawami czy tylko modyfikacje? Bo ze strony
    wynika że są raczej nastawieni na tuning.

  • 7. Data: 2011-02-01 10:37:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-31 18:06, Przembo pisze:

    > Polecam Mebus, zawieszenie, hamulce i układy wydechowe (od tego ostaniego chyba
    zaczynali) robią porządnie.

    Robiłem kiedyś u nich tłumik, było ok, nie wiedziałem że robią inne rzeczy.
    Fajnie bo mam blisko

  • 8. Data: 2011-02-07 01:52:28
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-31 22:15, Maciej Browarczyk pisze:

    > www.tune-up.pl

    Człowieku, spadaj z tą reklamą sklepu z hamownią.