  • 1. Data: 2011-01-31 12:46:24
    Temat: Umweltzone jak to jest przy zmianie numerów
    Od: MS <h...@w...pl>

    Witam

    Kupiłem auto z holandi i ma zieloną naklejkę Umweltzone, czy przy
    zmianie tablic naklejka traci ważność ??

  • 2. Data: 2011-01-31 12:50:51
    Temat: Re: Umweltzone jak to jest przy zmianie numerów
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-31 12:46, MS pisze:
    (...)
    > Kupiłem auto z holandi i ma zieloną naklejkę Umweltzone, czy przy
    > zmianie tablic naklejka traci ważność ??

    A co na niej masz napisane?

  • 3. Data: 2011-01-31 12:52:54
    Od: MS <h...@w...pl>

    W dniu 2011-01-31 12:50, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-01-31 12:46, MS pisze:
    > (...)
    >
    > A co na niej masz napisane?

    numer holenderski ofkorz ;-)

  • 4. Data: 2011-01-31 12:54:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-31 12:52, MS pisze:

    > numer holenderski ofkorz ;-)

    Sam sobie odpowiedziałeś :)

  • 5. Data: 2011-01-31 12:57:34
    Od: MS <h...@w...pl>

    W dniu 2011-01-31 12:54, Artur Maśląg pisze:

    > Sam sobie odpowiedziałeś :)

    ok, myślałem że może Niemcy jakoś biorą pod uwagę eksport na wschód i
    nie czepiają się tych co naklejki mają.

  • 6. Data: 2011-01-31 13:13:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-31 12:57, MS pisze:

    > ok, myślałem że może Niemcy jakoś biorą pod uwagę eksport na wschód i
    > nie czepiają się tych co naklejki mają.

    Tak, biorą. Ważne są naklejki tylko ze zgodnym numerem rejestracyjnym,
    a nie te od kolegi, czy z rozbitka. Jaki problem wyrobić nową?

  • 7. Data: 2011-01-31 13:59:23
    Od: MS <h...@w...pl>

    > Tak, biorą. Ważne są naklejki tylko ze zgodnym numerem rejestracyjnym,
    > a nie te od kolegi, czy z rozbitka. Jaki problem wyrobić nową?

    Problemu nie ma, myślałem tylko że stara może być ważna

  • 8. Data: 2011-01-31 14:01:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Jan 2011 13:13:12 +0100, Artur Maśląg wrote:
    >Tak, biorą. Ważne są naklejki tylko ze zgodnym numerem rejestracyjnym,
    >a nie te od kolegi, czy z rozbitka. Jaki problem wyrobić nową?

    Porblem chyba jest - nie trzeba sie stawic w godiznach pracy urzedu ?
    A przeciez to zalezy od typu samochodu i powinno byc powiazanie z nr
    VIN ..

    J.

  • 9. Data: 2011-02-01 13:52:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-31 14:01, J.F. pisze:
    (...)
    > Porblem chyba jest - nie trzeba sie stawic w godiznach pracy urzedu ?

    Nie, równie dobrze można 'zrobić' to przez internet - wysłać co trzeba
    mailem, zapłacić, nalepka przyjdzie pocztą. Do tego nie musisz tego
    robić w 'godzinach pracy urzędu'.

    > A przeciez to zalezy od typu samochodu i powinno byc powiazanie z nr
    > VIN ..

    Jest jak najbardziej powiązane z VIN, jednak plakietka wydawana jest
    na konkretny numer rejestracyjny.