  • 1. Data: 2011-01-31 08:39:52
    Temat: Trasa
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Jutro (01.02.2011) ok. godz. 16-tej, zamierzam jechać po trasie: Dworzec
    lotniczy w Rębiechowie (Gdańsk), Słowackiego, Budowlanych, Nowatorów,
    Kartuska, Al. Armii Krajowej, Elbląska i dalej E7. Czy po opisanej
    drodze, w obrębie Gdańska, mam się spodziewać jakichś utrudnień?
    Szczególnie niepokoi mnie przejazd wiaduktem nad Obwodnicą Trójmiejską,
    która jest w remoncie. Chciałbym ominąć i centrum Gdańska i przejazd
    obwodnicą. Może inna trasa, z Rębiechowa w kierunku E7, jest dogodniejsza?

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2011-01-31 10:38:12
    Temat: Re: Trasa
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > remoncie. Chciałbym ominąć i centrum Gdańska i przejazd obwodnicą. Może
    > inna trasa, z Rębiechowa w kierunku E7, jest dogodniejsza?

    Nie warto skręcac z Słowackiego w Budowlanych bo tam dalej na skrzyżowaniu
    Budowlanych z Nowatorów tworzą się korki i dalej na Kartuskiej to samo.
    Zaleznie od pory dnia możesz stracić nawet godzinę czasu. Ja bym pojechał
    tak http://tnij.org/j7g9

  • 3. Data: 2011-01-31 20:01:11
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    Tak. Braku drogi E7.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2011-01-31 22:51:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-31 08:39, Tata pisze:
> [...]
    > Kartuska, Al. Armii Krajowej, Elbląska i dalej E7. Czy po opisanej
    > drodze, w obrębie Gdańska, mam się spodziewać jakichś utrudnień?

    Jedź normalnie, tak jak drogowskazy prowadzą na Warszawę.

    Z lotniska do obwodnicy, tam skręcasz na Łódź, potem w Kartuską będącą
    już na DK7.
    W tej chwili tam jest tylko kawałek Kartuskiej i zaraz skręcasz w
    dwujezdniową Armii Krajowej.

    Dojedziesz szybciej niż robiąc jakieś kombinacje.

  • 5. Data: 2011-02-01 07:03:01
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > dwujezdniową Armii Krajowej.
    >
    > Dojedziesz szybciej niż robiąc jakieś kombinacje.

    Zalezy o jakiej godzinie. W szczycie odcinek od zjadu z obwodnicy na
    kartuską i jej przejazd do armii krajowej potrafi zając naprawdę dlugo.
    Ale to i tak lepsze niż kombinowanie z Nowatorów.

  • 6. Data: 2011-02-01 09:10:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-01 07:03, Agent pisze:

    > Zalezy o jakiej godzinie.

    No o 16 :)

    > W szczycie odcinek od zjadu z obwodnicy na
    > kartuską i jej przejazd do armii krajowej potrafi zając naprawdę dlugo.

    W szczycie tak, ale 16 to jeszcze nie będzie taki szczyt, a poza tym
    drogi alternatywne też się wtedy zatykają.
    Jak jest duży korek na Kartuskiej (a widać to po to tym że stoi już
    prawy pas obwodnicy), to wtedy można przejechać ten zjazd i zjechać
    kolejnym (Szadółki).

    > Ale to i tak lepsze niż kombinowanie z Nowatorów.

    No tam to korki są chyba i bez szczytu (tak jak na CB słyszę).