  • 11. Data: 2012-06-05 19:44:13
    Temat: Re: jak przywrócić system na laptopie
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    Dla cohones :)

    A nie Cojones? ;)

  • 12. Data: 2012-06-05 20:16:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-06-05 19:01, Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:

    > moje zdanie w tej kwestii jest znane...

    o jej ale się popisałeś wiedzą...

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2012-06-05 20:27:12
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 5 Jun 2012 08:37:55 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > może mi Ktoś naświetlić jak przywraca się system operacyjny windows na
    > laptopie (takim z ukrytą partycją)?

    RTFM!

    --
    GLaF

  • 14. Data: 2012-06-05 23:13:08
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-06-05 19:44, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Dla cohones :)
    >
    > A nie Cojones? ;)

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Cohon
    es

    Cohones
    Spanish slang for testicles, balls, nuts.

    :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 15. Data: 2012-06-06 07:04:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Cohones
    > Spanish slang for testicles, balls, nuts.
    >
    > :)

    Zrobili błąd, bo poprawnie pisze się cojones.

  • 16. Data: 2012-06-06 09:53:45
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    qwerty nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Zrobili błąd, bo poprawnie pisze się cojones.

    Dla tego jest zapis "slang"

  • 17. Data: 2012-06-09 12:09:13
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 6.6.2012, Chris napisał(a):

    > qwerty nabazgrał(a):

    > Dla tego jest zapis "slang"

    "Dla tego" to też slang? ;D
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 18. Data: 2012-06-09 12:51:38
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > może mi Ktoś naświetlić jak przywraca się system operacyjny windows na
    > laptopie (takim z ukrytą partycją)?
    http://helion.pl/ksiazki/komputer-pc-dla-seniorow-zb
    igniew-talaga-maria-wilk-edward-krawczynski,komsen.h
    tm

    Może Ci się przyda.