  • 1. Data: 2012-06-05 08:37:55
    Temat: jak przywrócić system na laptopie
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może mi Ktoś naświetlić jak przywraca się system operacyjny windows na
    laptopie (takim z ukrytą partycją)?

  • 2. Data: 2012-06-05 08:54:41
    Temat: Re: jak przywrócić system na laptopie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.06.2012 08:37, identyfikator: 20040501 pisze:
    > może mi Ktoś naświetlić jak przywraca się system operacyjny windows na
    > laptopie (takim z ukrytą partycją)?

    Zmień zasilacz.

  • 3. Data: 2012-06-05 09:03:20
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Zmień zasilacz.

    a Ty zapisz się do PO...

  • 4. Data: 2012-06-05 09:58:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.06.2012 09:03, identyfikator: 20040501 pisze:

    > a Ty zapisz się do PO...

    NTG

  • 5. Data: 2012-06-05 13:01:43
    Od: Chris <s...@s...de>

    > może mi Ktoś naświetlić jak przywraca się system operacyjny windows na
    > laptopie (takim z ukrytą partycją)?

    Uruchamiasz program VAIO Care > wchodzisz w zakładkę Odzyskiwanie i
    przywracanie > uruchamiasz Odzyskiwanie ... potem wyskoczy ci nowe okno
    z VAIO Recovery system > potem dajesz Restore complete system.

    Oczywiście najlepiej wcześniej z tej samej zakładki dać opcje Create
    recovery disc w razie utraty dysku twardego.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 6. Data: 2012-06-05 17:40:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Recovery system > potem dajesz Restore complete system.
    >
    > Oczywiście najlepiej wcześniej z tej samej zakładki dać opcje Create recovery

    Po co mu odpisujecie? Przecież to troll.

  • 7. Data: 2012-06-05 18:03:06
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Po co mu odpisujecie? Przecież to troll.

    o jej ale się popisałeś wiedzą...

  • 8. Data: 2012-06-05 18:54:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-06-05 18:03, Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:

    > o jej ale się popisałeś wiedzą...

    Teraz ty się popisz i znajdź właściwą grupę do zadania
    tego pytania.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-06-05 19:01:45
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Teraz ty się popisz i znajdź właściwą grupę do zadania
    > tego pytania.

    moje zdanie w tej kwestii jest znane...

  • 10. Data: 2012-06-05 19:24:52
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-06-05 17:40, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > Po co mu odpisujecie? Przecież to troll.

    Dla cohones :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.