  • 1. Data: 2012-06-04 10:48:48
    Temat: [OT] Problem z serwerem FTP?
    Od: z <z...@g...pl>

    Korzystam często z pewnego serwera ftp.
    Ostatnio coś jest nie tak. Problemy z połączeniem, zrywanie.
    A najbardziej wkurzyło mnie że pewien plik pdf (140mega) zawierający
    tylko bitmapy (podgląd z ripa) po przesłaniu na serwer został uszkodzony.
    Plik się ładnie otwiera ale jedna ze stron wygląda tak:
    http://w177.wrzuta.pl/obraz/7m9qm3hqYw3/strona_22_er
    ror
    Czy to wina serwera, łącza (netia), systemu (XP)???
    Doszedłem do wniosku że będę używał zipa. Jak się uszkodzi to nie
    otworzy wcale
    Czy to się zdarza? Czy mam interweniować u dostawców?
    Strach pomyśleć co może być dalej

  • 2. Data: 2012-06-05 08:12:21
    Temat: Re: [OT] Problem z serwerem FTP?
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Mon, 04 Jun 2012 10:48:48 +0200, z napisał(a):

> [...]
    > otworzy wcale
    > Czy to się zdarza? Czy mam interweniować u dostawców?

    Poszukaj lepiej takiego, który obsługuje protokół rsync.
    --
    M.
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/