  • 1. Data: 2011-02-09 13:03:33
    Temat: jak nie Samsung Galaxy s to co ?
    Od: "Alina" <w...@g...pl>

    szukam telefonu z :
    - androidem
    - dobrym aparatem
    - radiem
    - żeby chodziło Sky Map Googla - czyli akcelerometr
    - 3,5 mini jack - żeby słuchać muzy i radia
    - GPS

    fajny jest ten Samsung Galaxy S
    ale kosztuje mnie w Playu 983 zł (już z vatem)
    trochę dużo.

    Pomóżcie jakie inne telefony mogłabym rozważyć

  • 2. Data: 2011-02-09 13:07:51
    Temat: Re: jak nie Samsung Galaxy s to co ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Feb 2011 13:03:33 +0000 (UTC), Alina napisał(a):

> [...]
    > ale kosztuje mnie w Playu 983 zł (już z vatem)
    > trochę dużo.
    >
    > Pomóżcie jakie inne telefony mogłabym rozważyć

    ZTE Blade aka Orange San Francisco
    Tyle, że w tym przypadku słowo "dobry" wobec aparatu jest na wyrost i nie
    wiem czy ma radio. Ale w cenie poniżej Galaxy specjalnego wyboru nie ma.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 3. Data: 2011-02-09 13:46:49
    Od: "Bartosz Chojnacki" <p...@b...pl>

    ?> fajny jest ten Samsung Galaxy S
    > ale kosztuje mnie w Playu 983 zł (już z vatem)
    > trochę dużo.

    Podnieść abonament, lub kupić poza abonamentem. Bralem go jakies dwa
    miesiące temu za 199zl, w taryfie 99zl/mc w tym 2gb internetu.

    Alternatywa dla Samsunga moze byc np. HTC Desire, Desire HD, Nexusy One i S,
    ale zadna z tych sluchawek poza pierwsza, raczej tansza nie bedzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartek Chojnacki

  • 4. Data: 2011-02-09 16:26:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Feb 2011 14:46:49 +0100, Bartosz Chojnacki wrote:
    >?> fajny jest ten Samsung Galaxy S
    >
    >Podnieść abonament, lub kupić poza abonamentem. Bralem go jakies dwa
    >miesiące temu za 199zl, w taryfie 99zl/mc w tym 2gb internetu.

    zalezy ile wygaduje. Jesli teraz mu wystarcza abo za 50zl, to przez 24
    miesiace przeplaci 500zl. Porownywalne z szalbierskim kredytem :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-02-10 17:24:17
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    sorry ale galaxy s nie ma dobrego aparatu, poza tym nie ma lampy blyskowej

    masz na mysli fm? jest *mono* i trzeba robic tricki przez menu serwisowe lub
    custom kernel zeby gralo bass

    jak wyzej, poza tym sluchawki bez pilota, troche kicha jak na telefon w
    cenie premium

    gps jest, potrafi zlokalizowac. niestety gubi fixa jak zaczynasz sie
    przemieszczac.

    --
    pozdr

  • 6. Data: 2011-02-10 20:22:21
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > gps jest, potrafi zlokalizowac. niestety gubi fixa jak zaczynasz sie
    > przemieszczac.

    używasz SGS, czy wyczytałeś gdzieś te bzdury?

  • 7. Data: 2011-02-10 20:29:50
    Od: atm <...@v...pl>

    > Alternatywa dla Samsunga moze byc np. HTC Desire, Desire HD, Nexusy One
    > i S, ale zadna z tych sluchawek poza pierwsza, raczej tansza nie bedzie.

    Desire odrzucilbym ze wzgledu na slaba baterie, dlugi czas ladowania i
    mala ilosc pamieci na aplikacje

  • 8. Data: 2011-02-10 20:32:35
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-02-10 18:24, G Nowak wrote:

    > sorry ale galaxy s nie ma dobrego aparatu, poza tym nie ma lampy blyskowej

    Lampy nie ma ale jakosc jest zupelnie akceptowalna:
    http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=1&idPhone
    1=3252&idPhone2=3115&idPhone3=3275

    Poza tym lampa to zbyt duze slowo raczej latarka ledowa

  • 9. Data: 2011-02-10 21:39:07
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    tak uzywam od czerwca czy tam lipca wiec zdazylem sie juz oczytac i z
    pewnymi wadami oswoic. przestrzegam - ten telefon niestety nie jest wart
    pieniedzy, ktore trzeba na niego wydac. z reszta dla niedowiarkow polecam
    forum xda.

    --
    Pozdr

  • 10. Data: 2011-02-11 00:25:17
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 02/10/2011 10:39 PM, G Nowak wrote:

> [...]
    > pewnymi wadami oswoic. przestrzegam - ten telefon niestety nie jest wart
    > pieniedzy, ktore trzeba na niego wydac. z reszta dla niedowiarkow

    Może za dużo się oczytałeś. Okoliczne SGSy jakoś fixa nie gubią :>

    M.