  • 1. Data: 2011-02-08 16:34:20
    Temat: Prawda czy fałsz ?
    Od: zeb <z...@v...pl>

    Android, kolejny szpieg po Microsoft Windows i Google ?

  • 2. Data: 2011-02-08 16:56:03
    Temat: Re: Prawda czy fałsz ?
    Od: AL <a...@s...tam>

    zeb pisze:
    > Android, kolejny szpieg po Microsoft Windows i Google ?

    zadaj sobie pytanie: czym sie rozni android od google?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2011-02-08 19:52:36
    Od: zeb <z...@v...pl>

    W dniu 2011-02-08 17:56, AL pisze:
    > zadaj sobie pytanie: czym sie rozni android od google?
    No tak... Taki Głupi skrót myślowy, który kojarzyłem przede wszystkim z
    wyszukiwarka i przeglądarką. No bo to, że Android to dziecko Google to
    wiadomo.
    Ciekaw jestem tylko jak uważacie.
    Czy amerykańska technologia już za niedługo wyprze całkiem europejską ?
    Czy są to zwykłe bzdury homofobów.
    W czym tak na prawdę Android jest lepszy od Symbiana ?

  • 4. Data: 2011-02-08 19:59:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 20:52:36 +0100, zeb napisał(a):

    > W czym tak na prawdę Android jest lepszy od Symbiana ?

    W kasie która za nim stoi i może być wydana na wmawianie ludziom że to
    najlepszy system na świecie.
    W tym, że miliony ciężko zapieprzających chińczyków nie tylko dostały
    darmowy system do swoich wypocin, ale też pierdyliardy aplikacji które na
    tym zadziałają (to nic, że 0,99999 pierdyliarda z tych aplikacji to
    kompletny chłam)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 5. Data: 2011-02-08 20:08:40
    Od: AL <a...@s...tam>

    zeb pisze:
> [...]
    > Czy są to zwykłe bzdury homofobów.
    > W czym tak na prawdę Android jest lepszy od Symbiana ?

    uzywam e51 - czyli Symbiana i G1 'od googla';) czyli android'a.

    z w/w telefonow lub smartfonow jak kto woli, e51 jest z dwa razy szybsza
    od G1 (mimo, ze starszy telefon). Aplikacje znajdziesz wymienne na oba
    systemy. Android jest bardziej 'bajerancki', lub jak by ktos powiedzial
    'user friendly' i na pierwszy rzut oka daje wiecej niz Symbian - ale to
    zalezy kto czego oczekuje.

    To dwa rozne systemy - imho uzupelniaja sie, tzn czesc funkcjonalnosci
    wole z symbiana a czesc z androida.

    Na androida przeszedlem z PalmOsa bo trzeba bylo isc do przodu z duchem
    czasu - ogolnie w sprawach internetowych i biurowych android sie jako
    tako sprawdza, natomiast pod wzgledem PIM moglby pucowac buty PalmOsowi.

    Android ma ta ceche, ze powinienes go synchronizowac z serwerem googla
    (takie zalozenia) - (choc wcale nie musisz - ja go synchronizuje z
    MyPhoneExplorer - dziala b.dobrze) - wiec z natury masz swoje dane
    kalendarza i ksiazke adresowa dostepna w internecie (powiedzmy, ze
    bezpieczna - ale to juz zalezy od punktu widzenia/siedzenia). Danych
    firmowych jednak nie powierzylbym googlowi.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2011-02-08 20:10:27
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-02-08 20:59, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > darmowy system do swoich wypocin, ale też pierdyliardy aplikacji które na
    > tym zadziałają (to nic, że 0,99999 pierdyliarda z tych aplikacji to

    Niby tak, ale dzieki temu ta pozostala czesc jest calkiem spora. Jest z
    czego wybierac. Aplikacje w Ovi reprezentuja podobny poziom tyle, ze
    jest ich o wiele mniej.

  • 7. Data: 2011-02-08 20:30:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 21:10:27 +0100, atm napisał(a):

    > Niby tak, ale dzieki temu ta pozostala czesc jest calkiem spora. Jest z
    > czego wybierac. Aplikacje w Ovi reprezentuja podobny poziom tyle, ze
    > jest ich o wiele mniej.

    Tyle, że w Symbianie jest jeszcze sporo aplikacji poza OVI
    Niemniej jednak obserwując rozwój Symbiana od samego początku uważam, że
    obecnie idzie w zdecydowanie złym kierunku.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 8. Data: 2011-02-08 21:05:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 08 Feb 2011 20:52:36 +0100, zeb wrote:
    >No bo to, że Android to dziecko Google to wiadomo.
    >Ciekaw jestem tylko jak uważacie.
    >Czy amerykańska technologia już za niedługo wyprze całkiem europejską ?

    Moze i wyprze, bo nie bardzo widac konkurencji.
    Iphone OS przeciez nie dla wszystkich, Windows Mobile tez amerykanski,
    a Symbian sie jakos nie rozpowszechnia tak mocno jakby chcial.

    >W czym tak na prawdę Android jest lepszy od Symbiana ?

    otwartosc, darmowy SDK, wsparcie ze strony bogatego producenta ...
    czego chciec wiecej :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-02-08 21:07:44
    Od: zeb <z...@v...pl>

    W dniu 2011-02-08 21:30, Waldek Godel pisze:

    > Niemniej jednak obserwując rozwój Symbiana od samego początku uważam, że
    > obecnie idzie w zdecydowanie złym kierunku.

    W złym to znaczy w jakim/którym ?

    Wydaje mi się, że jest duże medialne "parcie" na telefony z Adroidem.
    a głównym mankamentem Symbiana jest to, że jest stary i już podobno nie
    będzie rozwijany.
    Pisałeś o pierdyliardach chińczyków i aplikacji na Andrioda.
    A jak jest z bezpieczeństwem takiego systemu ?
    Fakt, że o ile ktoś może wykraść moje dane z telefonu i poczytać moje
    sms-y lub pogladąć zdjęcia i dowiedzieć się ze nie lubię flaków to mnie
    to pie...oli.
    I świadomość bezpieczeństwa jakąś tam każdy powinien mieć.

    Jeżeli nie symbian to jest jakaś alternatywa poza Androidem ?
    Czy to tylko kwestia czasu by został się sam Android, bo konkurencja
    jaka ? BlackBerry ?

  • 10. Data: 2011-02-08 21:17:15
    Od: zeb <z...@v...pl>

    W dniu 2011-02-08 22:05, J.F. pisze:
    > otwartosc, darmowy SDK, wsparcie ze strony bogatego producenta ...
    > czego chciec wiecej:-)

    Sądzisz, że to są plusy tego tego systemu ?