  • 1. Data: 2011-02-08 23:50:16
    Temat: Namierzanie numerów zastrzeżonych
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    http://www.zastrzezony.pl/page5.php
    Co o tym myślicie?
    Nie doczytałam, nigdzie nie widzę cennika na tej stronie. Darmowe to
    chyba nie jest.

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-02-09 09:12:42
    Temat: Re: Namierzanie numerów zastrzeżonych
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-09 00:50, animka pisze:
    > http://www.zastrzezony.pl/page5.php
    > Co o tym myślicie?
    > Nie doczytałam, nigdzie nie widzę cennika na tej stronie. Darmowe to
    > chyba nie jest.

    W gadu gadu na internetowym billingu pokazuje kto dzwonił nawet z numeru
    zastrzeżonego.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-02-09 10:07:40
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > W gadu gadu na internetowym billingu pokazuje kto dzwonił nawet z numeru
    > zastrzeżonego.

    przekierowanie bezwzględne między operatorami też ujawnia numer zastrzeżony

    pzdr
    GS

  • 4. Data: 2011-02-09 11:35:45
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-02-09 00:50, animka pisze:
    > http://www.zastrzezony.pl/page5.php
    > Co o tym myślicie?
    > Nie doczytałam, nigdzie nie widzę cennika na tej stronie. Darmowe to
    > chyba nie jest.

    Dwie sprawy wskazują, że to jakieś oszustwo:
    1. Agencja Bezpieczeństwa Telekomunikacyjnego - co to za twór? Nigdzie o
    tym nie ma ani słowa, poza tą stroną. Gdyby to była jakaś instytucja to
    gdzieś byłby po niej ślad
    2. Ta "agencja" ( towarzyska chyba? ) nie ma żadnego adresu, numeru NIP,
    REGON, konta bankowego, a zgłoszenia przyjmują tylko mailem. Telefon
    kontaktowy to telefon komórkowy. Mail w domenie gmail. Agencję chyba
    byłoby stać na założenie własnej domeny?

    Śmierdzi wałem na kilometry.

  • 5. Data: 2011-02-09 14:56:59
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Tomaszek napisał:

> [...]
    > kontaktowy to telefon komórkowy. Mail w domenie gmail. Agencję chyba
    > byłoby stać na założenie własnej domeny?

    Jaki wał? toż to proste wykorzystanie podaż-popyt + "marketobełkot"
    Sposób działa (z opisanymi ograniczeniami). Każdy może zrobić to sam jak
    wie co zrobić. A trudne to nie jest ;-) To coś jak skasowanie błędów
    komputera w samochodzie przy pomocy diody LED i spinacza biurowego za
    50zł ;-)

    pzdr
    GS

  • 6. Data: 2011-02-09 16:28:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-09 10:12, Liwiusz pisze:

    > W gadu gadu na internetowym billingu pokazuje kto dzwonił nawet z numeru
    > zastrzeżonego.

    Ale nie wszyscy dzwonią z gg i na gg.

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-02-09 19:56:13
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 9 Lut, 11:07, GS <g...@g...pl> pisze...

    > przekierowanie bezwzględne między operatorami też ujawnia numer zastrzeżony

    Komu ujawnia?

    Ircys

  • 8. Data: 2011-02-09 20:10:17
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Ircys napisał:
    > On 9 Lut, 11:07, GS<g...@g...pl> pisze...

    > Komu ujawnia?
    >
    > Ircys
    odbiorcy przekierowanego połączenia

    pzdr
    GS

  • 9. Data: 2011-02-09 21:16:32
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 9 Lut, 21:10, GS <g...@g...pl> pisze...

    > odbiorcy przekierowanego połączenia

    Jakiś przykład może podaj

    Ircys

  • 10. Data: 2011-02-09 21:29:19
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Ircys napisał:
    > On 9 Lut, 21:10, GS<g...@g...pl> pisze...

    > Jakiś przykład może podaj
    >
    > Ircys

    A sam potestuj ;-)
    weź 2 prepaidy róznych operatorów i z 3 zastrzezonego zadzwoń na 1 który
    ma ustawione bezwarunkowe przeniesienie dzwonienia na 2. Zobacz co się
    dzieje. Nie każda kombinacja działa. czyli np. dzwonisz z Ery na Plusa z
    przekiewrowaniem na orange i nic ale już z orange na plus z
    przekierowaniem na era działa. Taki przykład braku pełnej wymiany
    restrykcji przy bezwarunkowym przeniesieniu wywołania.

    pzdr
    GS